Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@03:08:24 GMT

فروش اموال مسروقه در دیوار دست

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۸۱۹۸

فروش اموال مسروقه در دیوار دست

فروش اموال مسروقه در سامانه دیوار دست دو پسر خاله سارق را رو کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، روز ۱۷ فروردین  پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن سارق یا سارقان اقدام به سرقت ۸۰ میلیون تومان پول و طلاجات کرده بودند.

با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت اطمینان پیدا کردند که سارق یا سارقان بدون ایجاد هرگونه تخریب  در ورودی ساختمان یا حتی ایجاد بهم ریختگی در وسایل و اسباب و اثاثیه‌ی منزل اقدام به سرقت پول و طلاجات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که شواهد و دلایل تماما حکایت از انجام سرقت توسط فرد یا افراد آشنا داشت، اما صاحبخانه تأکید بر این نکته می‌کرد که طی چند روز گذشته که سرقت طی آن انجام شده، به هیچ عنوان از خانه خارج نشده است.

سرهنگ فخرالدین افراسیابی در ادامه خبر عنوان داشت: همزمان با وقوع این سرقت، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به شباهت سرقت اخیر با سرقت منزل دیگری مظنون شده؛ در بررسی هر دو سرقت اطلاع پیدا کردند که مالباختگان هر دو پرونده نسبت به تعویض ویترین و کابینت منازل خود اقدام کرده و دقیقا سرقت‌ها نیز در فاصله زمانی حضور کابینت ساز در منازل آن‌ها صورت گرفته است؛ هر دو مالباخته در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که از طریق آگهی درج شده در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار نسبت به تعویض کابینت منزل خود اقدام کردند.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی اظهارات اخیر مالباختگان موفق به شناسایی یک آگهی مشابه در هر دو پرونده‌ سرقت شدند که در ادامه و با انجام چهره نگاری، تصاویر مشابه از سارقان این دو سرقت در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری سارقان عنوان داشت: همزمان با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارقان از طریق  سایت دیوار قصد فروش عتیقه جات متعلق به یکی از شکات  را دارند؛ لذا در ادامه، محل تردد سارقان در محدوده‌ی خیابان پیروزی شناسایی، دستگیر و در بازرسی اولیه مقادیری از اموال مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان از آن‌ها کشف شد .

سرهنگ افراسیابی با اشاره به شناسایی سومین مالباخته در این پرونده عنوان داشت: " در بازرسی  از مخفیگاه متهمان در محدوده خیابان پیروزی، مقادیر دیگری از اموال مسروقه کشف و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد که با انجام تحقیقات پلیسی، یکی دیگر از مالباختگان اینبار در منطقه تهران نو که متهمان دقیقا به همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت بیش از ۲۵ میلیون تومان پول و طلاجات از منزل کرده بودند، شناسایی و پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی موفق به شناسایی کامل متهمان شد.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر عنوان داشت: "متهمین پرونده به نام‌های سعید (۳۰ ساله) و بهزاد (۲۴ ساله) دارای نسبت فامیلی با یکدیگر هستند که در همان تحقیقات اولیه به سرقت در پوشش انتشار آگهی به بهانه نصب ویترین و کابینت در منازل و شرکت‌ها اعتراف صریح  کردند که قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ۸ دادسرای ناحیه ۴ تهران صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی تهران بزرگ سرقت پول پلیس آگاهی پول پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران بزرگ پوشش پلیس آگاهی تهران بزرگ سرقت حوادث اموال مسروقه سارقان دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو