Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:40:38 GMT

بازگشت عالم برجسته بحرینی به کشور بعد از طی دوره درمانی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۸۵۰۸

بازگشت عالم برجسته بحرینی به کشور بعد از طی دوره درمانی

حجت الاسلام «سید عبدالله الغریفی» از علمای برجسته بحرین روز گذشته پس از پایان دوره درمانی کوتاه مدت در تایلند به بحرین بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام «سید عبدالله الغریفی» (معروف به علامه الغریفی) از علمای برجسته بحرین، ۱۱ آوریل جاری ( ۲۲ فروردین) برای معالجه به تایلند سفر کرده بود و پس از انجام موفقیت آمیز آزمایشهای مورد نیاز به بحرین بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وخامت اوضاع جسمی الغریفی پیش از این باعث توقف سلسله سخنرانی های جمعه شبهای وی در مسجد القفول بحرین شده بود که به مدت ۵ سال بطور مستمر ادامه داشته و بحث در خصوص اوضوع کنونی بحرین را نیز در برمی گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، در این همایش ده‌ها اندیشمند جهان اسلام و دیگر ادیان از کشور‌های ایران، لبنان، فلسطین، اردن، یمن و مصر گردهم آمدند تا هم ابعاد سیاسی امام علی (ع) در مبارزه با ظلم و یاری رساندن به مظلوم را بر اساس فراز‌هایی از نهج البلاغه بررسی کنند و هم ملت‌های آزاده را به حمایت هرچه بیشتر از قضیه فلسطین دعوت نمایند.
نهج البلاغه را اندیشمندان به دلیل تاکید آن بر کارآمدی نظام واقعی اسلامی، الگویی همیشگی برای تمامی ملت‌ها و ادیان می‌دانند به ویژه در شرایط امروز که ملت فلسطین در سخت‌ترین اوضاع خود به سر می‌برد.......

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
۱- شیخ بلال العبدلی از علمای اهل سنت عراق
۲- صباح زنگنه - کارشناس کرد عراقی
۳- شیخ غازی حنینه از علمای برجسته اهل سنت لبنان
۴- قاسم الغراوی - کارشناس اسلامی عراقی

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)