Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان آخرین روز حضور فروردین در گلستان با هوایی گرم همراه بود و پس از آن ابرهای اردیبهشتی با شکل و شمایل پاییزی و سرما به آسمان استان آمدند.

بر اساس اعلام هواشناسی گلستان افزایش ابر ، گاهی وزش شدید باد ، بارش پراکنده ، مه آلودگی و کاهش دید ، مواج و طوفانی شدن دریا حاصل حضور نخستین سامانه استان در ماه اردیبهشت است که تا اواخر وقت سه شنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی استان بیشترین سرعت باد را بین ۸۵-۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غالب غربی تا شمال غربی اعلام کرده و از مواج شدن دریا با ارتفاع موج تا دو و نیم متر خبر داده است.

بر این اساس ضروری است ، دریابانان و فعالان در دریای خزر ، صیادان و گردشگران از رفتن به دریا خودداری کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده

مهدیه اصحابی گفت: از امروز جمعه هفتم اردیبهشت تا سه شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا نیز با شیب ملایم افزایشی می‌شود.

او افزود: از روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت، اما با ورود جریانات شمالی آسمان ابری می‌شود و شاهد کاهش دما و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه