Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@19:17:09 GMT

مهدی تارتار: فروزان نیاز به جراحی دارد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۶۳۳۹

مهدی تارتار: فروزان نیاز به جراحی دارد

سرمربی پارس جنوبی می گوید که این تیم باید با توجه به اهمیت وضعیت نفت با تمام توان به میدان برود وی همچنین از وضعیت محسن فروزان صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت:

کم کم به روزهای پایانی لیگ نزدیک می شویم. یک فصل خوب را به همراه همه مردم و بازیکنان سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اول فصل تا به امروز یک جایگاه مناسب داشتیم و باید از همه در آخرین نشست خبری در جم تشکر کنم. از هواداران تشکر می کنم که همیشه در این ۲۸ هفته کنار ما بودند. امیدوارم این تیم همین شرایط را داشته باشد و چه ما باشیم و چه نباشیم، این تیم با اتحاد و همدلی حفظ شود. کل استان باید این تیم را با چنگ و دندان برای جوانانی که در استان هستند و این تیم تنها دلخوشی انها است، حفظ کنند. از همه مسئولان سیاسی و ورزشی تفاضا دارم به داد این تیم برسند. ما فردا با نفتی بازی داریم که دو سال قبل در آسیا بازی می کرد. فردا استقلال صنعتی که قهرمان ایران بود، برای بقا می جنگد. نفت تهران نیز این وضعیت را دارد. دیر یا زود این اتفاق برای پارس جنوبی با این شرایط می افتد و واقعا حیف است.

مهدی تارتار افزود:

یک سال همه دست به دست هم دادند و تیم لیگ برتری به وجود آمد و همه دنیا از این تیم به نیکی یاد می کنند و حیف است این تیم به سرنوشت نفت تهران و استقلال خوزستان بیفتد. شاهین بوشهر نیز سقوط کرد و حیف است این تیم سقوط کند. یک قانون عجیب در فوتبال ایران وجود دارد که دست همه را بسته است.

مهدی تارتار در ادامه درباره مشکلات پارس جنوبی، تصریح کرد:

تا دیر نشده همه باید دست به کار شوند و فکر اساسی کنند تا این مشکل حل شود. این گره به دست مسئولان بلند پایه حل می شود. ما و بازیکنان کاری به این دو تا بازی نداریم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم و نگاهی به مسائل مالی نداریم. رتبه پنجم بهتر از رتبه هفتم است و اگر این کار را بکنیم، یک رکورد جدید برای تیم های تازه وارد به لیگ برتر را ثبت می کنیم. مسئولان به خاطر مردم استان اما باید به فکر باشند.

مهدی تارتار در پاسخ به این سوال که آیا برابر نفت تهران جوان گرایی خواهند کرد، گفت:

رتبه ۵ بهتر از رتبه هفتم است. ممکن است یکی دو بازیکن جوان را به ترکیب اضافه کنیم زیرا باید مورد آزمایش قرار بگیرند. از اول فصل فروزان دروازه بان ما بود و یک مصدومیت نیز برای او ایجاد شده است. مطمئن هستم که جوانان ما را در این دیدار رو سفید خواهند کرد. عرفان معصومی و مجید علیاری و دیگر جوانان را باید به زمین بفرستیم اما برای برد به زمین می رویم. با تمام احترام به تیم نفت و بزرگانی که دارد و مربی با دانشی که در این تیم حضور دارد و علم روز فوتبال را به تیم اضافه کرده، ما کار سختی داریم. نفت انتحاری بازی می کند و ما برای شاد کردن دل مردم به زمین خواهیم رفت.

مهدی تارتار درباره اهمیت نمایش پارس جنوبی برای دیگر تیم ها، افزود:

ببینید یک بحث، موضوع پنجمی جدول و رکورد تیم است و موضوع دیگر بحث حق تیم های دیگر است. باید پاک بازی کنیم و رقیبان نفت انتظار دارند. من در راه آهن که بودم، در روز آخر در لیگ ماندیم. استقلال پاس همدان را شکست داد و ما در لیگ ماندیم و برای اینکه خدای ناکرده در حق دیگر تیم ها اجحاف نشود، با تمام توان به میدان می رویم.

وی درباره غایبان این تیم در دیدار روز یکشنبه، خاطرنشان کرد:

برای بازی فردا محروم نداریم اما مصدوم ما محسن فروزان است. زانوی او درد می کرد و می خواست جراحی کند اما به او گفتم که بعد از پایان بازی ها اینکار را کند اما دیگر بازیکن ها هستند.

مهدی تارتار در ادامه درباره غیبت فروزان، عنوان کرد:

ما جوانان را نمی توانیم بازی بدهیم. وقتی دروازه بان دوم یک فصل بازی نکند، از نظر روحی نابود می شود. مخصوصا که او در تیم ملی پایه بوده است. نگرانی برای فردا نداریم و مطمئنم یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود. دوست نداریم نفت سقوط کند اما برای برد به میدان می رویم. یک تیم باید برود و این قانون فوتبال است. ما شرافتمان را از سر راه به دست نیاوردیم و آنهایی که ما را می شناسند می دانند نان حلال به خانه می بریم.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده تیم را برای لیگ قهرمانان خواهید بست، گت:

من مالک باشگاه نیستم که تیم را برای سهمیه ببندم. اگر شرایط مهیا باشد و از مشکلاتی که برای ما به وجود آمده، رها شویم و بتوانیم هزینه کنیم، مردم انتظار سهمیه دارند. ما امسال در جمع بالانشینان بودیم و سال بعد باید برای آسیایی بسته شویم. از این تیم ۸۰ درصد خواهند و وضعیت خود من مشخص نیست. شرایط ما واقعا برای شروع فصل بعد مشخص نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی پارس جنوبی باشگاه پارس جنوبی دیدار پارس و نفت تهران سرمربی پارس جنوبی محسن فروزان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • عکس‌| واکنش محسن فروزان به انتقادات استقلالی‌ها
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)