Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از پاسداران سپاه قدس استان گیلان با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کردند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت امام حسین(ع)، روز پاسدار و سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از پاسداران سپاه قدس گیلان با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان این مراسم را تجدید بیعت پاسداران این مجموعه با مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: امیدواریم حضور آیت‌الله فلاحتی در گیلان سبب امیدواری و برکت شود.

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز در این مراسم ضمن تجلیل از پاسداران سپاه قدس استان گیلان ابراز داشت: بازنشستگی در سپاه معنایی ندارد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان گیلان برگزار شده از پدر شهیدان مدافع‌حرم "سجاد طاهرنیا" و "سعید مسافر" تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان