Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:00:51 GMT

رکوردشکنی لواندوفسکی در تاریخ بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۹۵۵۱

رکوردشکنی لواندوفسکی در تاریخ بوندسلیگا

رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ به رکورد مهمی در تاریخ بوندسلیگا با لباس بایرن مونیخ دست یافت.


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز موفق شد با 3 گل هانوفر را مغلوب کرده و به رکورد پیروزی های متوالی خود در بوندسلیگا استمرار بخشد. اگرچه اخبار زیادی در مورد انتقال لواندوفسکی به رئال مادرید شنیده می شود، اما او امروز موفق به رکوردشکنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لواندوفسکی که در نیمه دوم و به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد، موفق شد در دقیقه 73 گل دوم بایرن را به ثمر رسانده و در پیروزی مقتدرانه تیمش نقش آفرینی کند.

 

حالا لواندوفسکی با 105 گل در بایرن مونیخ در بوندسلیگا، بهترین گلزن خارجی غیر آلمانی تاریخ بوندسلیگا برای یک تیم به شمار می آید.

 

پیش از ستاره لهستانی بایرن، کلودیو پیزارو با 104 گل برای وردربرمن، از این حیث رکورددار بود اما حالا لواندوفسکی که در فصل جاری موفق به زدن 28 گل برای بایرن مونیخ شده است، رکورد پیزارو را از آن خود کرد.

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • کمک بایرن به کین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا