Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی های لندن که در لیگ برتر و مسابقات اروپایی انتظارات را برآورده نکردند، امیدوارند با رسیدن به فینال جام حذفی انگلیس، به مصاف تیم مورینیو بروند.

طرفداری- در چارچوب مرحله نیمه نهایی اف. ای. کاپ انگلیس، تیم های چلسی و ساوتهمپتون از ساعت 18:30 به وقت تهران، در ورزشگاه ومبلی لندن مقابل هم قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی تاریخ زمان مکان داور 2 اردیبهشت 1397 - 22 آپریل 2018 18:30 ورزشگاه ومبلی لندن مارتین اتکینسون

ترکیب احتمالی دو تیم

در این بازی برای چلسی، داوید لوییز مصدوم و مارکوس آلونسو محروم هستند. در تیم ساوتهمپتون نیز ماریو لمینا مصدوم است؛ جک استفنز نیز محروم است. نکات آماری بازی چلسی هر 5 مسابقه قبلی اش مقابل ساوتهمپتون در همه رقابت ها را برده است. ساوتهمپتون در 4 دیدار اخیرش در اف ای کاپ، برنده از زمین خارج شده است. چلسی در 10 مورد از 11 بازی اخیرش در اف ای کاپ، بدون شکست بوده است. قدیس ها آخرین بار در سال 2003 به نیمه نهایی رسیده بودند که در آن سال با غلبه بر واتفورد راهی فینال شدند اما در نهایت به آرسنال باختند. چلسی از 14 باری که به نیمه نهایی اف ای کاپ رسیده، 11 بار راهی فینال شده است.  ساوتهمپتون از 7 مسابقه اخیرش در ومبلی، 5 بازی را باخته است. 10 تقابل اخیر دو تیم

پیش بینی از نگاه هواسکورد

چلسی 2-0 ساوتهمپتون

نظرسنجی اختصاصی طرفداری

 

برای شرکت در نظرسنجی بازی اینجا کلیک کنید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویرا بعد از برد دو بر یک تیمش برابر نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش از زمان حضورش در ایران هجومی بوده و در نیمه دوم بازی نساجی باتوجه به ۱۰ نفره شدن تدافعی بازی کرد، افزود: پرسپولیس در دوره آقای گل محمدی هم اینگونه بوده است.

ویرا با اظهار اینکه امروز به خاطر برد تیم خوشحالم اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم، افزود: از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم زیرا در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

ویرا در ادامه افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: اکنون تمرکزمان رسیدن به قهرمانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم.

ویرا گفت: من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

کد خبر 6098725

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی