Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@04:05:47 GMT

دل پُردرد مالکان مسکن مهر گرگان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۸۶۸۲

دل پُردرد مالکان مسکن مهر گرگان

به گزارش خبرنگار ایرنا این عده که امروز یکشنبه مقابل استانداری گلستان تجمع کرده بودند، خواستار رسیدگی مسوولان و شتاب گرفتن در تحویل خانه هایشان هستند.
آنها می گویند: با گذشت 11 سال از پرداخت های نقدی اولیه نه تنها هنوز واحدی واگذار نشده بلکه اغلب بلوک ها در مرحله اولیه ساخت و ساز است.
عباسی، قربانی و خانم رضایی از متقاضیان مسکن مهر گرگان با اظهاراتی مشابه به خبرنگار ایرنا گفتند: تاکنون طی چند مرحله و در مجموع 15 میلیون تومان پول پرداخت کرده ایم و قرار بود از طریق تخصیص یک وام 25 میلیون تومانی خانه هایمان تحویل شود که هنوز عملی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنها با بیان اینکه مجری مسکن مهر حاضر نیست وجوه آنها را برگرداند؛ گفتند: مجری حتی فراتر از این درخواست پرداخت پول بیشتر نسبت به تعهد قبلی خود دارد این در حالیست که شمار دیگری از مالکان مسکن مهر خانه های خود را تحویل گرفته اند هرچند واحدهای تحویلی بعضا کامل نیست یا از امکانات اولیه نظیر آب؛ برق و گاز بی بهره است.
سرپرست مدیریت مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت تعاونی های مربوطه مسکن مهر خصوصی هستند بنابراین اعضا در سود و زیان آن شریک هستند.
اسدالله پناه یزدان افزود: در بلوک افراد معترض مجموعا 72 نفر نتوانسته اند آورده خود را در موعد مقرر پرداخت کنند لذا از واگذاری عقب مانده اند.
وی با بیان اینکه این افراد انتظار دارند براساس قیمت چند سال قبل خانه هایشان تکمیل و تحویل شود، گفت: هرچند نمی توانیم کار خاصی برای این افراد انجام دهیم اما در جلسه ای مصوب شد که بانک عامل رقم تسهیلات را افزایش دهد و از دیگر سو شرکت مجری باقیمانده آورده را کمتر کند.
این مسوول افزود: به نظر می رسد متقاضیان جامانده بازهم نتوانند از شرایط جدید استفاده کنند که در این صورت دیگر نمی توان برای آنها کاری انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای حداکثر همراهی و مساعدت با متقاضیان مسکن مهر و جلوگیری از بروز مشکلات بعدی به کار خواهیم بست.
3014/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 پول راه و شهرسازی استان ساخت و ساز گاز مسکن مهر موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود