Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی با نماینده گروه دهلر آلمان در دفتر کار خود دیدار و گفتگو کرد.

 پیش از این، گروه دهلر آمادگی خود را برای سرمایه گذاری ۱۲ میلیون یورویی برای ایجاد واحد تولیدی صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی فاز ۳ توسعه شهرک بین المللی آذربایجان غربی در پنج هزار مترمربع اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گروه دهلر به عنوان تولید کننده و تامین کننده بین المللی در زمینه مواد اولیه طبیعی، کامپاندها و راهکارهای فنی در صنعت غذا و نوشیدنی ها مشغول به فعالیت می باشد و دفتر اصلی شرکت در شهر دارمشتات آلمان واقع شده است.این شرکت دارای سابقه ۱۸۵ ساله و ۲۳ کارخانه تولیدی در سراسر جهان، ۴۸ دفتر فروش و آزمایشگاه فرمولاسیون می باشد و همینطور در ۱۳۰ کشور جهان با داشتن ۳۰۰۰ نیروی کار متخصص حضور فعال دارد.

 در حال حاضر این واحد تولیدی در مرحله اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی از مرکز خدمات سرمایه گذاری است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی آلمان جهان سرمایه گذاری نیروی کار موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی