Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:06:00 GMT

جا به جایی مسافر بدون کارت شهری ممنوع است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۶۴۳۰

جا به جایی مسافر بدون کارت شهری ممنوع است

سلیمانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:هدف نهایی ازطرح نظارت همیشگی بر فعالیت تاکسی‌ها امنیت و آسودگی بیشتر مسافران در سفر‌های درون شهری است.

وی با بیان اینکه همه تاکسیرانان موظف به دریافت پروانه فعالیت هستند گفت: افراد‌ی که فاقد کارت شهری باشند نمی‌توانند اقدام به جابجایی مسافر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بازدید شبانه از پایانه‌های مسافر بری اشاره کرد و گفت: بازدید‌های شبانه در راستای نظارت بر خدمات رسانی شایسته به همشهریان و مسافران از ایستگاه‌های خدمات رسان سازمان تاکسیرانی در پایانه مسافر بر‌ی شهید کاویانی و فرودگاه شهید اشرفی صورت می‌گیرد.

سلیمانی گفت:شمار‌های تلفن‌های واحد شکایت سازمان تاکسیرانی جهت دریافت پیشنهادات و انتقادات سازنده همشهریان آماده دریافت انتقادات و مشکلات شهروندان گرامی است.

انتهای پیام/ف

ممنوعیت جا به جایی مسافر بدون کارت شهری 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر