Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ربیع خواه، هافبک سرخپوشان پایتخت پنج شنبه هفته جاری، پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن ربیع خواه ، هافبک ۳۰ ساله باشگاه پرسپولیس که دو سال پیش از صنعت نفت آبادان به این تیم پیوست و در دبل ( دو بار پیاپی ) قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر از بازیکنان ثابت این تیم محسوب می شد، در دیدار با پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی به شدت مصدوم و دچار پارگی رباط صلیبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن ربیع خواه که در گذشته هم از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده بود، قرار است پنج شنبه هفته جاری، پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

همچنین ربیع خواه که در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو از ۲ باشگاه ذوب آهن و سپاهان پیشنهاد داشت، تصمیم گرفت تا قراردادش را با پرسپولیس یک سال دیگر تمدید کند و البته در صورتی که برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس نماند، او هم از جمع سرخ های پایتخت جدا خواهد شد.

او که در ترکیب پرسپولیس، مورد هجمه و انتقادات فراوانی قرار گرفته بود، پس از مصدومیت، محبوب سرخپوشان شد و پس از دریافت پیام های فراوان، در صفحه شخصی اش گفت:”

سلام به همه دوستان، عزیزان و هم تیمی های بامعرفتم و همچنین هواداران تیم. از اینکه تنهام نگذاشتین و دلگرمی دادید بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانم با دعای شما هرچه زودار سلامتیم را بدست بیاورم و با قدرت بیشتر به میادین برگردم. باعث افتخار بنده هست که در تیم بزرگی کنار شما.”

طبق شنیده ها، محسن ربیع خواه در مهرماه سال جاری به ترکیب پرسپولیس بازخواهد گشت و می تواند از میانه های لیگ‌هجدهم برای این تیم بازی کند.

باشگاه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس صنعت نفت آبادان لیگ برتر محسن ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد. 

امیر رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، ولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدا بنده لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، عیسی آل کثیر

این بازی از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است