Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@20:51:37 GMT

مسابقه هیجانی زنان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۸۸۸۴

مسابقه هیجانی زنان

مسابقات قایقرانی اسلالوم بانوان روز یکشنبه ۲ اردیبهشت با شرکت ۲۰ قایقران از ۹ استان در رود خانه کرج برگزار شد و همچنین تا دوشنبه ۳ اردیبهشت در مواد کایاک و کانو انتخابی آقایان نیز ادامه داشت. این مسابقات برای انتخاب اعضای تیم ملی به مسابقات آسیایی جاکارتا و در رده‌ سنی آزاد به میزبانی کرج برگزار شد.













برچسب ها: قایقرانی ، رودخانه ، کرج

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قایقرانی رودخانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد

رئیس هیئت کشتی مازندران می‌گوید حسن یزدانی پیش از المپیک باید به یک مسابقه برود و می‌رود؛ مگر آنکه آماده نباشد. - اخبار ورزشی -

امید شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت حسن یزدانی و اینکه آیا او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران ملی‌پوش اضافه خواهد شد؟، گفت: حسن در باشگاه خودش تمرین می‌کند و قطعا از اردوی بعدی خواهد آمد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود یزدانی تمایلی به شرکت در تورنمنت بوداپست نداشته، تاکید کرد: پیش از المپیک، باید به مسابقه برود و می‌رود، مگر اینکه آماده نباشد.

رئیس هیئت کشتی مازندران درخصوص اینکه قبلا به نظر می‌رسید کامران قاسم‌پور هم همراه یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان شرکت کند، گفت: تصمیم کادرفنی تیم ملی این بود که حسن یزدانی تنها برود، کامران قاسم‌پور هم تمریناتش را پیگیری می‌کند و هرجا که نیاز باشد به تیم ملی کمک خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره اینکه عوامل جنجال‌ساز مسابقات انتخابی استانی مازندران، هنگام برگزاری مسابقات انتخابی کشوری نونهالان نیز در سالن هفت‌تیر حضور پیدا کرده‌اند و آیا با آنها بعد از اتفاقاتی که چندی پیش در ایزدشهر رخ داد، برخورد نشده است؟، گفت: شکایت قضایی که در جریان است، من هم عکس‌ها را دیدم که آنها در سالن حضور دارند، حکم‌شان از سوی دادگاه صادر می‌شود. اتفاقا پیش‌بینی می‌کردیم که به مسابقات تهران بروند، اما اختیار سالن با ما نبود، بچه‌ آنها مسابقه داشته و آنها هم به سالن رفته‌اند.

شایگان در پاسخ به این سوال که فردی که در فایلم‌های منتشرشده از کشتی نونهالان مازندران چاقو به دست داشت هم در سالن هفت‌تیر حاضر شده است؟، تاکید کرد: من در عکس‌ها آن شخص را ندیدم و بعید می‌دانم او هم بوده باشد.

درخواست مازندران برای اضافه شدن 3 کشتی‌گیر به اردو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل