Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:01:59 GMT

محموله برنج قاچاق در آستارا کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۷۳۵۶

محموله برنج قاچاق در آستارا کشف شد

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف بیش از 2 و نیم تن برنج خارجی قاچاق و دستگیری حامل آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رسول عزیزی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه ‌راه قلعه این شهرستان در محور اردبیل - آستارا در بازرسی یک دستگاه خودرو نیسان، 50 کیسه برنج خارجی قاچاق به وزن 2 هزار و 750 کیلوگرم را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ارزش تقریبی این محموله 140 میلیون ریال است و در این راستا یک قاچاقچی 27 ساله دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد.
وی اظهار کرد: پلیس برای حمایت از کالای ایرانی با قاچاق مبارزه می کند و مردم، اخبار و اطلاعات خرید و فروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های فاسد را به شماره تلفن 110 اطلاع دهند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا نشست فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه آستارا به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز سه شنبه در سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.
سرهنگ عزیزی فرمانده نیروی انتظامی آستارا در این نشست گفت: سپاه پاسداران، نهادی برخاسته از جامعه و مورد اعتماد مردم است و به برکت انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند.
سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه آستارا نیز در این دیدار بیان کرد: آمادگی پلیس آستارا در انجام ماموریت ها ستودنی است و سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی، امنیت پایداری را در این شهرستان مرزی برقرار کرده اند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برنج قاچاق نيروي انتظامي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️، سرهنگ حسین عجم  گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان میامی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی به بازید بار خودرو و کشف ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: تمامی سیگار‌ها ساخت کشور آمریکا بود که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ عجم از توقیف خودرو و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: پرونده تشکیل و همراه متهمان به مراجع قانونی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد