Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمز پالوتا، رئیس رم مدعی شد که جان دابلیو هنری، مالک لیورپول فکر می‌کرد که محمد صلاح را گران خریده و دائم از این بابت ابراز ناراحتی می‌کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد صلاح در تابستان با ۴۳ میلیون یورو از رم جدا شد و به لیورپول پیوست. او عملکرد بسیار خوبی در این مدت داشته و در ۳۳ بازی در لیگ برتر، ۳۱ گل به ثمر رسانده است و عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین نه گل در ۱۲ بازی چمپیونزلیگ زده و حالا پالوتا از پروسه خرید او توسط لیورپول، موضوع جالبی مطرح کرد.

او گفت:

” هنری خیلی در رابطه با خرید صلاح غر می‌زد. می‌گفت «آیا بیش از حد پول پرداخت کرده ایم؟ فکر می‌کنم بیشتر از آنچه باید، پول داده ایم». من هم گفتم یک ناهار مهمان من!

وقتی دوباره موضوع انتقال صلاح را بررسی می‌کنید، واقعا رقم انتقالش باورنکردنی بود. مشکل این بود که وقتی مونچی به تیم ما اضافه شد، صلاح می‌خواست برود. یک سال از قراردادش باقی مانده بود و پس از یک سال، هیچ پولی به ما نمی‌رسید. می‌خواست به لیگ برتر برگردد و خودش را ثابت کند که به خوبی نیز این کار را کرد. نمی‌توانیم بگوییم چند تیم به دنبال جذب او بودند ولی مطمئنا با تماشای بازی هایش در این فصل می‌توان گفت که تیم‌ها از نخریدنش پشیمان هستند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جان دابلیو هنری جیمز پالوتا رئیس رم مالک لیورپول محمد صلاح هافبک مصری لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب

اخترشناسان با استفاده از تلسکوپ جیمز وب، آب و هوا را بر روی یک سیاره فراخورشیدی دوردست به نام WASP-۴۳ b اندازه‌گیری کرده‌اند. میانگین آن ۲۳۰۰ درجه فارنهایت (۱۲۵۰ درجه سانتیگراد) درروز در مقایسه با ۱۱۰۰ درجه فارنهایت (۶۰۰ درجه سانتیگراد) در شب است. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، اخترشناسان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمز وب، آب و هوا را بر روی یک سیاره فراخورشیدی دوردست به نام WASP-43 b اندازه‌گیری کرده‌اند و بادهایی را با سرعت 5000 مایل در ساعت در اطراف سیاره آشکار کرده‌اند.

سیاره فراخورشیدی WASP-43 b  نزدیکه به 280 سال نوری از زمین فاصله دارد. اندازه و جرم این سیاره مشابه مشتری است و فاصله 1.3 میلیون مایلی به ستاره خود (نزدیکتر از عطارد به خورشید) دارد.

محققان از ابزار MIRI وب برای مشاهده دماهای متفاوت در سراسر سیاره استفاده کردند که میانگین آن 2300 درجه فارنهایت (1250 درجه سانتیگراد) در روز در مقایسه با 1100 درجه فارنهایت (600 درجه سانتیگراد) در شب است

آیا تلسکوپ جیمز وب اولین ستارگان جهان هستی را کشف کرده است؟

علت بادهای شدید در این سیاره فراخورشیدی، اختلاف دمای شدید بین دو طرف سیاره است.

تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویر دقیقی از سیاره ارائه می‌کند و اندازه‌گیری دما، پوشش ابرها، بادها و ترکیب دقیق جوی، مشاهده بخار آب در هر دوطرف سیاره از خدماتی است که تلسکوپ جیمز وب ارائه کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!