Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - استاندار همدان گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت ۹۰۰ تخت بیمارستانی به استان همدان اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان ۶۰ پروژه بهداشتی استان همدان بابیان اینکه طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان درخشید و این طرح از بهترین خدماتی است که دولت به مردم ارائه کرده است، گفت: این طرح بهترین تصمیم بود زیرا همه جانبه توانست به وظایف دولت در حوزه سلامت پاسخ دهد

وی با بیان اینکه با طرح تحول نظام سلامت دغدغه کم شده و پرداخت از جیب مردم کاهش یافت، گفت: خدمات بسیاری در این طرح ارائه می شود و پزشکان متخصص بسیاری نیز در بیمارستانها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با تاکید براینکه وزیر بهداشت همه نقاط را در طرح تحول دید و امکانات را تا دورترین مناطق تامین و سلامت را برای همه اجرا کرد، گفت: تحول نیازمند تهور و جسارت بود که دلسوزی وزیر بهداشت و درمان باعث شد این طرح با همه گردنه هایی که در مقابل آن بود به خوبی پیش رفته و از موانع عبور کند.

نیکبخت بابیان اینکه استان همدان در اجرای طرح های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده که از دلایل آن ورود جدی و دلسوزانه مسئولان، وقت گذاشتن از دل و جان و پیگیری های مستمر است، گفت: اگر مدیریت و پیگیری ها نبود، نمی توانستیم این طرح ها را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه استان همدان قدردان تلاش وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی است و امیدواریم بیمارستانهایی که باید افتتاح شود زودتر افتتاح و تجهیزات و کادر مورد نیاز آن زودتر تامین شود، گفت: از برکت طرح تحول نظام سلامت تا کنون ۹۰۰ تخت بیمارستانی به استان اضافه شده است.

محمدناصر نیکبخت  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حذف دغدغه‌های مردمی که بیمار دارند به ویژه در مسائل مالی، گفت: امروز مردم تنها ۶ درصد در تأمین هزینه های درمان سهم دارند.

استاندار همدان ادامه داد: در استان همدان هتلینگ و خدمات درمانی و بهداشتی به خوبی مدیریت شده و اقدامات شایسته‌ای انجام شده تا جایی که حتی دورترین نقاط استان از خدمات بهداشت و درمان بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به آماده سازی پروژه های اولیه طی مدت ۸ تا ۹ ماه بیان کرد:  از شهرداری های استان به ویژه شهرداری همدان که در نوسازی یا تأمین عوارض و زمین همراهی داشته اند سپاسگزاری میکنم کمااینکه فرمانداران نیز که این پروژه ها را با اولویت دادن به آنها مورد حمایت قراردادند شایسته تقدیر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز بااشاره به اجرای ۳۱۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت استان همدان طی ۲ سال گذشته این اقدامات را از دستاوردهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد.

جلال‌الدین امیری گفت: با افتتاح ۳۱۰ پروژه عمرانی در قالب ۹۷ هزار و ۴۳۱ مترمربع زیربنا به دنبال طرح تحول نظام سلامت و فقط در مدت دو سال اخیر رشد بسزایی در پیش­برد اهداف سلامت در استان همدان صورت گرفت.

گفتنی است؛ جشنواره عمران بهداشت با اجرای ۳۱۰ پروژه عمرانی حوزه بهداشت استان با ۹۷ هزار و ۴۳۱ مترمربع زیربنا و افتتاح همزمان ۶۰ پروژه عمرانی با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت آموزش و درمان کشور برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان در نشست مدیران شهرستان‌ها و معاونان اداره کل در شهرستان ملایر گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش خواهیم کرد تا کارگاه‌های آموزش رایگان صنایع دستی در استان همدان پربار تر از سالهای قبل در راستای رونق اشتغال و تولید برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محسن معصوم علیزاده امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در ملایر با تلاش مردم و مسئولان شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی بوده که بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است و هنرمندان و مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار، شهردار و اعضا شورای شهر و اصناف همواره در جشنواره و رویدادها پای کار بوده و فعالیت خوبی را در راستای رونق گردشگری و صنایع دستی این شهرستان انجام داده‌اند که نتایج آن را به زودی شاهد خواهند بود.

وی افزود: در شهرستان ملایر در حوزه مرمت یخچال میرفتاح، مرمت بازار و سراها، طرح مطالعه بافت تاریخی ملایر و ایجاد بازارچه صنایع دستی اعتبارات مناسبی برای این شهرستان لحاظ شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار شاهد فعالیت خوب عمرانی در حوزه میراث فرهنگی در این شهرستان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان ادامه داد: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است که در حوزه صنایع دستی فعالیت‌های خوبی را در راستای تحقق منویات رهبری می‌توان انجام داد و با برپایی کارگاه‌های آموزش رایگان در توسعه این حوزه تلاش بیشتری باید انجام شود که کارگاه‌های آموزش صنایع دستی امسال با قدرت در همدان اجرا خواهد شد.

معصوم علیزاده اضافه کرد: نشست‌های شهرستانی مدیران و معاونت‌ها، در راستای هم‌افزایی، تبادل نظر، آشنایی با فعالیت‌ها و تبادل افکار انجام می‌شود که قطعاً مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر 747645

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است