Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهارستان- معاون فنی و عمرانی فرماندار بهارستان تاکید کرد: صدور مجوز ساخت در منطقه صنعتی «قلعه میر» بر عهده شهرداری گلستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاضل نجفی شامگاه سه شنبه در پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای شهر گلستان طی سخنانی در خصوص مشکلات لکه صنعتی «قلعه میر» گفت: در طرح تفصیلی شهر گلستان محدوده صنعتی قلعه میر در داخل حریم شهر قرار گرفته و در جلسه ای که در تهران داشتیم، اعلام شد که چیزی به نام لکه صنعتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی فرماندار بهارستان افزود: به جهت حفظ امنیت این منطقه صنعتی، کیوسک و ایست بازرسی از طریق شهرداری در منطقه برپا شود و بر حسب اعلام فرماندار بهارستان به غیر از شهرداری هیچ نهاد و یا ارگانی حق صدور مجوز ساخت و ساز در این منطقه را نخواهد داشت.

وی با بیان این که باید از صنایع حمایت کنیم، گفت: فعالان صنایع سربازان نظام و انقلاب در صحنه تولید کالای ملی و ایرانی هستند و از آن ها حمایت خواهد شد.

بخشدار گلستان نیز در بخشی از این جلسه طی سخنانی با بیان این که پیش از این در روستاها به طور ویژه کار نشده بود، گفت: باید در خور و در شان مردم کار کنیم، که در این دوره شورای شهر و نیز شوراهای روستا اقدامات خوبی را شاهد بودیم و تحول خوبی ایجاد شده است.

رضا طاهرخانی پروژه عظیم سه راهی «آدران» را یکی از مهم ترین اقدامات شهرداری گلستان دانست و گفت: در سال ۹۷ سایت اداری گلستان راه اندازی می شود و مجموعه ادارات می توانند، در سایت اداری شهر گلستان مستقر شده و به خدمت رسانی به مردم بپردازند.

وی اقدامات شهرداری در خصوص مبلمان شهری گلستان را رضایت بخش دانست و افزود: مصوبات خوبی در زمینه فضاهای ورزشی داشته ایم.

بخشدار گلستان با بیان این که طبق ماده ۲۹ قانون حفاظت از حریم بر عهده شهرداری ها است، گفت: تاکنون هیچ مصوبه ای که نشان دهنده قانون دیگری باشد، ابلاغ نشده است و در این خصوص در بخش خدمات به منطقه صنعتی قلعه میر بی مهری شده است، که می بایست خدمات عمرانی برای آن ها انجام شود.

بر اساس این گزارش، گلِستان مرکز بخش گلستان از توابع شهرستان بهارستان در فاصلهٔ ۲۴ کیلومتری غرب شهر تهران و یکی از پر تراکم ترین نقاط جمعیتی این استان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و 800 هکتار است که پیش از این برای دو هزار و 700 هکتار آن سند صادر شده بود .
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و 142 فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.
وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری ۶ هزار واحد بنیاد مسکن در سفر رئیس جمهور
وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

دیگر خبرها

  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد