Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی انصاریان گفت: بعید می دانم الجزیره بتواند مشکلی برای سرخپوشان به وجود بیاورد و باید پرسپولیس را باید از حالا به مرحله بعدی صعود کرده بدانیم.

 

علی انصاریان بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و به جز نتیجه بازی با ذوب آهن نیز پرسپولیس در نتیجه گیری عملکرد بسیار خوبی داشته و همه می دانیم دفاع از عنوان قهرمانی سخت تر از خود قهرمانی است و این جای تبریک زیاد به همه پرسپولیسی ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: درباره بازی با ذوب آهن قطعا همه می دانیم بحث انگیزه در میان بوده است و مطمئنا اگر پرسپولیس قهرمان نشده بود در این دیدار می توانست 3 امتیاز بازی را به دست بیاورد. به نوشته برنا، کاپیتان اسبق سرخپوشان درباره بازی پرسپولیس مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بعید می دانم الجزیره بتواند مشکلی برای سرخپوشان به وجود بیاورد و باید پرسپولیس را از حالا به مرحله بعدی صعود کرده بدانیم.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی علی انصاریان پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور دو میمهان ویژه برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

گیورگی گولسیانی به همراه همسر و فرزندش در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقی‌مانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تهدید قهرمانی استقلال با رفتارهای بچه‌گانه آبی‌پوشان
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال!
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی