Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@22:05:48 GMT

سناریوی 3 دوست برای قتل مرد پولدار

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۱۱۰۱

سناریوی 3 دوست برای قتل مرد پولدار

به گزارش جهان نيوز به نقل ازجام‌جم، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.وی گفت: عزیز و محمد 17 ساله با همدستی نظیر 21 ساله متهم هستند اردیبهشت 96 مرد 50 ساله به نام غلامرضا را در روستای آبسرد دماوند کشته و جسدش را به آتش کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهمان که به اردوگاه افاغنه در ورامین گریخته بودند تا به کابل فرار کنند، ردیابی و بازداشت شدند و به قتل مرد میانسال اعتراف کردند.متهمان انگیزه قتل را سرقت اعلام کردند. اکنون با توجه به مدارک موجود در پرونده برای عزیز و نظیر به اتهام مشارکت در قتل و برای محمد به اتهام معاونت در این جنایت اشد مجازات می‌خواهم.

سپس اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند و برای متهمان حکم قصاص خواستند.پس از آن عزیز 17 ساله که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: من همراه محمد به‌عنوان کارگر در یک ساختمان کار می‌کردیم. نظیر هم دوست صمیمی ما بود. آن روز نظیر به اتاق ما آمد و پیشنهاد داد با هم حشیش بکشیم. او از ما خواست در کشتن غلامرضا به وی کمک کنیم. نظیر با حرف‌هایش ما را تحریک کرد. او می‌گفت مدتی قبل غلامرضا او را آزار داده است. من و محمد که نوجوان هستیم تحت‌تاثیر حرف‌های نظیر قرار گرفتیم و غلامرضا را به بهانه‌ای به باغی در پایین محله استراحتگاهمان کشاندیم. سپس در فرصتی مناسب من و نظیر، او را با چاقو زدیم. محمد نیز بند کفشش را دور گردن غلامرضا انداخت تا او را خفه کند. ما بعد از قتل هزار تومان پول نقدی را که غلامرضا در جیب داشت برداشتیم. می‌خواستیم با ماشین مدل بالای او فرار کنیم اما چون خودرو اتوماتیک بود نتوانستیم آن را روشن کنیم. ما با یکی از دوستانمان تماس گرفتیم و او گفت برایخلاص شدن از جسد بهتر است آن را به آتش بکشیم. ما روی جسد هیزم ریختیم و آن را با فندکی به آتش کشیدیم.

سپس نظیر به اتهام مشارکت در قتل به دفاع پرداخت. وی گفت: عزیز و محمد از قبل غلامرضا را می‌شناختند و می‌دانستند مرد پولداری است. آنها با انگیزه سرقت نقشه قتل را کشیدند اما حالا به دروغ می‌گویند من با حرف‌هایم آنها را اغفال کرده‌ام. من قبول دارم چند ضربه چاقو به غلامرضا زدم و در آتش زدن جسد به دوستانم کمک کردم.
وقتی نوبت به دفاع محمد رسید حرف‌های عزیز را تائید کرد و گفت: من و عزیز به‌خاطر نظیر به این ماجرا وارد شدیم. نظیر حرف‌هایی زد که مجبور شدیم او را همراهی کنیم. او می‌گفت چون غلامرضا قبلا او را آزار داده مستحق مرگ است.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شده تا رای پرونده را صادر کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس با استناد به سخنرانی اخیر سخنگوی این گردان‌ها، پیام دیگری به خانواده‌های اسرای صهیونیستی ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با تظاهرات صهیونیست‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی که خواستار دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا با مقاومت فلسطین است، گردان‌های القسام امروز جمعه با اشاره به سخنرانی اخیر «ابوعبیده» سخنگوی این گردان‌ها در پیامی خطاب به خانواده اسرای صهیونیست اعلام کرد: سناریوی رون آراد (اسیرصهیونیستی که کشته شده بود) محتمل‌ترین سناریو برای فرزندان شما در غزه است.

ابوعبیده در سخنرانی خود گفته بود دشمن تلاش می‌کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود. توپ اکنون در زمین هر طرفی از دشمن است که این امر به او مربوط می‌شود، اما زمان تنگ و فرصت کم است.

سخنگوی القسام گفته بود خانواده‌های اسرای صهیونیست خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها چه فاجعه‌ای علیه آن‌ها مرتکب شد، اما دیگر دیر شده است. به نتانیاهو می‌گوییم که مرگ شما و نابودی اشغالگری‌تان حتما فرا خواهد رسید و گریه‌های دروغین در مقابل چشمان دشمن منجر به تغییر چهره شما نخواهد شد.

پیشتر هم القسام فیلمی از اسیر صهیونیست منتشر کرد که خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی گفت: آنچه از شما انتظار می‌رود را انجام دهید و ما را فوراً به خانه بفرستید. آیا این برای شما زیاد است؟

پس از انتشار این ویدئو، اعتراضی در مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی برگزار شد و خواستار آزادی فوری تمامی اسرا شدند.

دیگر خبرها

  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • 200 روز از جنگ غزه گذشت و اسرائیل به اهدافش نرسید