Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - نماينده ولي فقيه در هرمزگان گفت: نبايد اجازه دهيم انقلاب اسلامي آسيب ديده و به دست نا اهلان بيافتد.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي عصر چهارشنبه در ديدار رئيس سازمان بسيج مستضعفان کشور و جمعي از پاسداران هرمزگان با وي افزود: اگر انقلاب اسلامي آسيب ببيند، به اين زودي فرصت دست افراد مومن براي جبران آن نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه با اشاره به نزديکي نيمه شعبان و ولادت حضرت مهدي (عج) گفت: قبل از انقلاب اسلامي کمتر کسي شيعه را مي شناخت اما اکنون در جهان نام حکومت مهدي (عج) طنين انداز است.
امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: شيعه تنها منتظر واقعي حضرت مهدي (عج) نيست بلکه جهان در انتظار اوست.
آيت الله نعيم آبادي يادآور شد: همه افراد جامعه بويژه روحانيان و پاسداران موظف هستند که زمينه ساز ظهور منجي عالم بشريت باشند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفان کشور امروز چهارشنبه جهت بازديد از طرح قرارگاه تحول فرهنگي محلات شهر بندرعباس به استان هرمزگان سفر کرد.
طرح قرارگاه تحول فرهنگي محلات از مهم ترين طرح هاي بسيج مستضعفان بوده که امسال قرار است در يکهزار محله در سطح کشور اجرا شود.
7195/7408
* آگاهي از آخرين اخبار استان در کانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد