Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان در رابطه با مشکل دانشجویان این دانشگاه که در شکایت به وضعیت غذای دانشگاه اعتراض کرده بودند، گفت: مشکل دانشجویان پذیرفته شده است و شورای صنفی پیگیری آن است. حسین وطنی، مسئول شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس آیت الله خامنه ای گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در رابطه با مشکل دانشجویان این دانشگاه که در  شکایت به وضعیت غذای دانشگاه اعتراض کرده بودند، گفت: مشکل دانشجویان پذیرفته شده است و شورای صنفی پیگیر آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وطنی در رابطه با رسیدگی وضعیت این مشکل  دانشجویان از سوی مسئولان دانشگاه که قرار بود طی یک جلسه مطرح شود، خاطرنشان کرد: مسئولان قول دادند که مشکل به زودی حل می‌شود و مشکل غذای روز گذشته دانشجویان برطرف شد و ۲ غذای که مورد علاقه دانشجویان نبود از سلف تغذیه حذف شد.

مسئول شواری صنفی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به وظیفه شورای صنفی دانشجویان اشاره کرد و گفت: طبق آیین نامه شورای صنفی دانشجویی رسیدگی به مشکلات دانشجویان بر اساس حد و مرز است و همه مشکلات نیز با مذاکره با مسئولان دانشگاه قابل حل است.
  این در حالی است که دانشجویان، این دانشگاه پیش از این نسبت به کیفیت غذا و حذف میان وعده اعتراض کرده‌اند، اما این اعتراض دانشجویان به صورت خودجوش انجام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد

سندرز این سناتور ایالت ورمونت پنجشنبه شب در مصاحبه با سی. ان. ان اظهار کرد، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا درست می‌گوید که ما خواهان تظاهرات خشونت‌آمیز نیستیم. ما اصلا یهودستیزی و اسلام‌هراسی و هیچ یک از اشکال تعصب را تحمل می‌کنیم.

وی افزود:، اما مهم است که درک کنیم که آنها (دانشجویان) به این دلیل اعتراض نکرده‌اند که حامی حماس هستند. آنها به این دلیل اعتراض کرده‌اند که از اقدام دولت اسرائیل در غزه خشمگین هستند.

سندرز تاکید کرد: معترضان نمی‌خواهند شاهد ادامه وضعیتی باشند که در آن ۱۱۰ هزار فلسطینی یعنی حدود پنج درصد از جمعیت آنها کشته یا زخمی شده‌اند.

این سناتور مستقل اظهار کرد که صد‌ها هزار کودک فلسطینی با دلیل امتناع اسرائیل از اعطای اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه، با گرسنگی مواجه هستند.

وی یادآوری کرد که دوسوم ساختمان‌های غزه و تمام زیرساخت‌های غیرنظامی نابود شده یا خسارت دیده‌اند و سیستم‌های آب و برق و آموزشی نابود شده‌اند و تمام دانشگاه‌ها بمباران شده‌اند.

سندرز گفت: به همین دلیل مهم است که درک کنیم که چرا این افراد جوان (دانشجویان) تظاهرات کرده‌اند. آنها بنا به دلایل درست به ادامه حمایت کمک نظامی و مالی از دولت راستگرای افراطی نتانیاهو که در جنگی ویرانگر با مردم فلسطین قرار گرفته‌اند، اعتراض کرده‌اند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه در واکنش به خیزش دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های این کشور و بدون اشاره به اینکه این دانشجویان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه معترض هستند، مدعی شد: هرچند در آمریکا حق بیان اعتراض وجود دارد، اما جایی برای نفرت‌پراکنی یا خشونت نیست.

آسوشیتدپرس پرس پنجشنبه شب گزارش داد که بر اساس آمار تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا بازداشت شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • پردیس‌های آمریکا علیه جنگ غزه
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»