Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری تهران از راه‌اندازی 18 درمانگاه در سطح شهر تهران توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛، سمیع‌الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مرکز آموزش و پایش سلامت کودکان (پرتو) که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی مراکز درمان‌های شرکت شهر سالم یکی از سیاست‌های گذشته شهرداری بوده و در این بخش اقدامات خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری شهرداری تهران با وزارت بهداشت بیان کرد: در تلاش هستیم این همکاری افزایش بیشتری داشته باشد و بتوانیم خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کنیم. یکی از ماموریت‌های شهرداری تهران ارائه خدمات در بخش سلامت به شهروندان است که در این زمینه برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

حسینی مکارم با اشاره به تعداد درمانگاه‌های شهر سالم در تهران گفت: هم‌اکنون ۱۸ درمانگاه توسط این مجموعه راه‌اندازی و نظارت می‌شود و در تلاش هستیم در آینده‌ای نزدیک تعداد این درمانگاه‌ها را افزایش دهیم. استفاده از خیرین و کمک‌های مردمی برای توسعه درمانگاه‌های شهرداری یکی از سیاست‌های اصلی این مجموعه حساب می‌شود.

حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک شناسنامه سلامت برای کودکان کار و زنان سرپرست خانوار صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: درمانگاه‌های شهر سالم علاوه بر ارائه خدمات به پرسنل خود خدماتی را نیز به شهروندان و همچنین افراد بی‌بضاعت، کودکان کار و سرپرست خانوار ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: این سازمان تلاش می‌کند در آینده‌ای نزدیک در کنار سازمان‌های متولی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی طرح تعیین والدین درمانی را انجام دهد و این امر می‌تواند به سلامت این افراد کمک کند.

انتهای پیام/

راه‌اندازی 18 درمانگاه در سطح شهر تهران توسط شهرداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شناسنامه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته ۵۰۰بازدید از مراکز دندانپزشکی صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده ۳۸ مورد تذکر و برخورد، ۳۳ مورد ارجاع به مقامات قضایی و ۱۳ مورد پلمب مرکز مداخله‌گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مرتضی فغانی در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته از 130 مطب و 122 درمانگاه و همچنین 110 درمانگاه ویژه دندانپزشکی و نیز 45 لابراتوار و 67 دندانسازی بازدید صورت گرفته است و  با 25 مداخله گر سلامت نیز برخورد قاطع شده است .

وی افزود: سال گذشته 500بازدید صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده 38 مورد تذکر و برخورد و 33 مورد ارجاع به مقامات قضایی و 13 مورد پلمب مرکز مداخله گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید.

فغانی با اشاره به 34 بازدید صورت گرفته و مراجعه 100 هزار نفر به مراکز درمانی در نوروز امسال تصریح کرد: در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران و مجاوران بارگاه رضوری، از 17 درمانگاه و 11 درمانگاه ویژه دندان پزشکی و 5 مرکز غیرفعال بازدید صورت گرفت .

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهم ترین چالش پیشرو با مداخله گران سلامت را ضعف قانون به معنای بازدارنده نبودن آن در برخورد با مداخله گران سلامت دانست و گفت:  یکی از مهم‌ترین برنامه های پیشرو در حوزه امور دندانپزشکی برگزاری جلسات برای هم اندیشی با دادستانی و مسئولان قوه قضایه در راستای اصلاح صدور احکام خواهد بود .

فغانی با اشاره به اینکه  مداخله گران سلامت با سودجویی  از ناآگاهی مردم با عناوین پزشکی و پرستاری اقدام به فعالیت درمانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کارشناسان این حوزه به صورت مستمر بر اساس پایش های دوره ای و نیز شکایت صورت‌گرفته، حتی در خارج از زمان  اداری بر مراکز درمانی نظارت می‌کنند و عملکرد آنها را مورد پایش قرار می‌دهند. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی