Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: صدا و سیما به عنوان بازوی تبلیغات جمهوری اسلامی ایران باید تقویت شود که در این زمینه وزارت ارتباطات همکاری لازم را انجام می‌دهد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: صدا و سیما به عنوان بازوی تبلیغات جمهوری اسلامی ایران باید تقویت شود که در این زمینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری همه‌جانبه‌ای با صدا و سیما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص 300 میلیارد تومان در حوزه زیرساخت توسط وزارت ارتباطات و صداوسیما خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده که مشکلاتی که در برخی مناطق استان اردبیل در حوزه پوشش تصویری و زیرساخت‌ها وجود دارد، برطرف شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در حال حاضر 99 درصد دکل‌های موجود در کشور استاندارد هستند و 900 دکل غیراستاندارد که در استان تهران بود جمع‌آوری شده که در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد.

آذری جهرمی بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما ایجاد دکل‌ها در یک مجتمع بوده که این طرح در برخی استان‌ها از جمله مشهد و تهران در حال انجام است و در استان اردبیل نیز اجرایی می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نظارت همه‌جانبه‌ای بر دکل‌ها در کشور وجود ندارد و هیچ گونه نگرانی مردم در این زمینه نداشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود، پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌های ۵ و ۶ مگاهرتز را ندارند.  به عبارتی، تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌کنند، نهایت ۵۰۰ هزار تن است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرارداد‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود، برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت، چون رضایت مردم در اولویت ماست.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیاز‌های کشور در سال ۱۴۰۳ تامین شود.

گفتنی است، مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است.  

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه