Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@21:52:43 GMT

چرا شائبه جاسوسی کاوه مدنی تقویت شده است؟

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۲۸۶

چرا شائبه جاسوسی کاوه مدنی تقویت شده است؟

به گزارش جهان نيوز، احمد امیر‌آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده کاوه مدنی معاون رئیس سازمان محیط زیست و فرار او از کشور گفت: آقای کاوه مدنی در ابتدای دولت دوازدهم و مستقیماً از خارج از کشور آمد و به‌عنوان معاون رئیس سازمان محیط زیست انتخاب شد.

وی افزود: شکی در این موضوع نیست که ما از نخبگان حمایت می‌کنیم ولی موضوعی که در این پرونده مورد تأکید بوده این است که نه‌تنها سازمان محیط زیست بلکه دستگاه‌های امنیتی ما باید درباره احتمال دوتابعیتی بودن این فرد پاسخگو باشند چون وقتی شخصی از کشور خارج می‌شود و قصد بازگشت ندارد یا باید دوتابعیتی باشد و یا اینکه اقامت یک کشوری را از گذشته اخذ کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیئت رئیسه مجلس درباره انتقاد از نحوه استعفای مدنی از سمتش گفت: نوع استعفای این شخص توهین به ملت ایران بود، چراکه استعفای تویئتری شخصی که از لحاظ جایگاه سیاسی در حد معاون وزیر است، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

امیرآبادی ادامه داد: کاوه مدنی باید در محل کار خود حاضر می‌شد و استعفای خود را به‌شکل رسمی تقدیم رئیس سازمان محیط زیست می‌کرد ولی وقتی که او از طریق فضای مجازی و بیرون از ایران استعفای خود را اعلام می‌کند قطعاً شائبه‌ دست‌داشتنش در پرونده جاسوسی اخیر در سازمان محیط زیست را تقویت می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد:‌ در همه دنیا مسائل ملی و امنیتی جزو خطوط قرمز کشورها است و هیچ کشوری در برابر تهدیدات امنیتی از خود تسامح نشان نمی‌دهد.

وی افزود‌: سرویس‌های جاسوسی به‌شکل دائم با برخی سازمان‌های علمیِ خصوصی در ارتباط هستند و نخبگان این سازمان‌ها را به‌استخدام خود در آورده و پس از آموزش روش‌های جاسوسی به این افراد، از طریق آنها اطلاعات امنیت کشور را به‌سرقت می‌برند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه کسانی که به افرادی چون کاوه مدنی مجوز فعالیت داده و آنها را برای مناصب حساس اجرایی انتخاب می‌کنند باید در قبال فعالیت‌های ضدامنیتی او پاسخگو باشند، گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی کشور نیز باید توضیح دهند که چگونه فردی که به‌گفته دادستانی تهران از جمله افراد متهم در پرونده جاسوسی محیط زیست بوده به‌راحتی می‌تواند از کشور فرار کند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از کسب رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور توسط دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

مجید مرادی زیرکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست کشور، دانشجو مهران سهرابی‌نیک با ارائه طرح نوآورانه «طراحی رآکتور نوری زیستی برای تصفیه همزمان آب و هوا» با همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، موفق به کسب مقام نخست و عنوان برگزیده در بخش اختراعات و طرح‌های نوآورانه این جشنواره شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در استان اصفهان و با شرکت ۷۰ دانشجو، در پنج محور «رساله برتر»، «پایان‌نامه برتر»، «ابداع، اختراع و طرح نوآورانه»، «دانشجوی فعال در زمینه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض» و «فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط‌ زیست» برگزار شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان عنوان کرد: هدف از برگزاری هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط‌زیست کشور، تجلیل از برگزیدگان  و فعالان در زمینه حفاظت از محیط‌ زیست و ارج‌ نهادن به فعالیت‌های برجسته علمی و ترویجی بوده است.

وی عنوان کرد: سهرابی‌نیک طراح و مجری طرح، از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه است. این طرح با همکاری امیر زیدی، سعید خدادوست و مجتبی مکاری، از اعضای هیات علمی دانشگاه اجرا شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری