Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) از اجرای ۳۷ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری و هفته تربیت و آموزش و عقیدتی سیاسی در هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، خاطرنشان کرد: شهید مطهری از قدرت تجزیه و تحلیل بسیار بالایی برخوردار بود و با برقراری ارتباط تنگاتنگ با نسل جوان، به شبهات پاسخ می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هرکس که گمشده ای در مسائل اعتقادی دارد می تواند با مراجعه با آثار ارزشمند و نفیس استاد شهید مطهری آن را بیابد.

 

حجت الاسلام رستگار از سپاه پاسداران به عنوان ارتشی مکتبی نام برد و اظهار کرد: سپاه در بین ارتش های دنیا منحصر به فرد است.

 

وی با اشاره به شکل گیری سپاه براساس اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام ناب است، گفت: تکیه بر معنویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی، روحیه جهادی شهادت‌طلبی از شاخصه های معیار مهم سپاه است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، تصریح کرد: سپاه پاسداران در هر زمینه‌ای که ورود پیدا کرده، موفقیت‌آمیز بوده است و در کودتاها، جنگ تحمیلی، فتنه های اخیر، مبارزه با داعش مقتدرانه عمل کرد.

 

وی افزود: گروهک تروریستی داعش آمده بود که 100 سال بماند اما سپاه در کمتر از شش سال آن را محکوم به شکست کرد.

 

رستگار با اشاره به اینکه همانطور که حضرت عباس(ع) مایه آرامش امام حسین(ع) و رعب و وحشت دشمن بود، عنوان کرد: امروز سپاه نیز مایه آرامش رهبری، مردم و دوستان انقلاب و عامل ترس و وحشت در دل استکبار و دشمنانی است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمنان که نگذارندانقلاب به چهل سالگی خود برسد، افزود: همان طور که دشمن نمی خواست انقلاب اسلامی به 40 سالگی برسد و تمام تلاشش این بود از پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کند که تا به امروز در همه زمینه ها ناکام مانده است.


رستگار به افول قدرت استکبار جهانی اشاره و اذعان کرد: امروز امریکا قدرت جهانی ندارد و انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین دشمن خود در منطقه و جهان می‌داند.


وی هیاهو به راه انداختن دشمن را برای ترساندن ملت ما ذکر کرد و گفت: اگر دشمن کوچکترین حرکت احمقانه ای بکند اسرائیل دیگر بر روی کره زمین وجود نخواهد داشت.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم دولت قرآن یک کتاب یک امت مساجد جشنواره جهانی فیلم فجر آذربایجان شرقی مسجد حجت الاسلام رستگار سپاه امام سجاد ع هفته عقیدتی سیاسی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی را یکی از وظایف این دفتر برشمرد و افزود: ارتقای بصیرت دینی یعنی شناخت دشمن، از این رو باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

وی از سپاه با عنوان یک مجموعه نظامی و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه، حفاظت از مکتب اسلام و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی آحاد جامعه است، از این رو معتقدیم سپاه پاسداران از جان و آبروی خود مایه می‌گذارد تا کشور در عزت و سربلندی بماند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه نظامی از زمان شکل‌گیری نقش تأثیرگذاری را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و نشان داده است که به معنای واقعی کلمه، مولود انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در انجام وظایف ذاتی و محوله خود، همواره تفکر جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و اهداف قرار داده است، خاطرنشان کرد: پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی، تعمیق بصیرت و معرفت دینی، تعمیق بصیرت سیاسی، ترویج اندیشه‌ها و سبک زندگی اسلامی و … از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای است که از دل جامعه برخاسته و همواره در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: در هفته عقیدتی سیاسی شاهد برگزاری ۴۰۰ برنامه در زنجان خواهیم بود.

کد خبر 6089075

دیگر خبرها

  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری