Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@02:39:16 GMT

هفته ششم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۵۸۲۹

هفته ششم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 49 راس اسب در شش دور مختلف در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله مبتدی بود، اسب آک تولفا به مقام قهرمانی رسید و اسب های آدآلان سرمدی و یکه نور به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در کورس دوم رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار شد که در آن اسب جانام زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های بن جوی و گلدن بوی دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کورس سوم با قهرمانی اسب تامار در میان اسب ها دوخون سه تا چهار ساله 36 تا 42 امتیاز به پایان رسید و در پی او اسب های آل مرد و ژاکلینا به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور چهارم هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 2 تا 6 امتیاز بود که عنوان قهرمانی را اسب اوچربانو از آن خود کرد، اسب اوبلا دوم شد و اسب لادی راکی به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
مقام قهرمانی کورس پنجم که در گروه اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 18 تا 22 امتایز برگزار شد به اسب ردشدو رسید و در پی او اسب های مستردن و پامادور به مقام های دوم و سوم رسیدند.
اسب های ترکمن سه تا پنج ساله 8 تا 12 امتیاز برگزار کننده کورس ششم این هفته از مسابقات بودند که در انتها اسب های میراث بصیر، رزیتا ساجد و بوران سنجر به ترتیب به مقام های اول تا سوم این کورس رسیدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 770 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 عنوان قهرمانی هفته برگزار مسابقات اسب موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس