Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@02:38:21 GMT

حسینی و مردانی تکواندوی قهرمانی آسیا را از دست می دهند؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۸۸۲۷

حسینی و مردانی تکواندوی قهرمانی آسیا را از دست می دهند؟

به گزارش ایسنا، بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر تکواندو از یکم تا دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ به میزبانی سالن انقلاب کرج برگزار شد که با قهرمانی تیم البرز به پایان رسید. برخی ملی‌پوشان ایران نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند که طبق گفته سرمربی تیم ملی، مبارزات رو در روی این نفرات در تورنمنت جام فجر، حکم انتخابی برای مسابقات قهرمانی آسیا را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان رقابت‌های جام فجر، شاهد باخت برخی نفرات نام آشنا بودیم که حضور آن‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا را زیر سوال می‌برد، نفراتی که قبل از این رقابت‌ها شانس حضور آن‌ها در مسابقات آسیایی بیشتر از گزینه‌های دیگر بود. باتوجه به نتایج این تکواندوکاران، حالا باید منتظر نظر کادرفنی و فدراسیون ماند، تا برای دادن یا ندادن شانس مجدد به این ملی‌پوشان تصمیم گیری کنند.

پیش از برگزاری مسابقات جام فجر، مردانی و حسینی از شانس‌های مدال ایران در مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا به شمار می‌آمدند اما، در وزن ۶۸- کیلوگرم "میرهاشم حسینی" مقابل "امیرمحمد بخشی" و " در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم "سجاد مردانی" مقابل "سعید رجبی" نتیجه را واگذار کردند. با این اوصاف این سوال مطرح شود که آیا این دو ملی‌پوش با تجربه تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا را هم از دست می‌دهند؟

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در قهرمانی آسیا، شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و به این ترتیب، باید منتظر مانند تا ببینیم کادرفنی و فدراسیون تکواندو در مورد سجاد مردانی و میرهاشم حسینی چه تصمیمی می‌گیرند. البته پیش از این شاهد بودیم که کادرفنی برای انتخاب ملی‌پوشان، بازی‌های انتخابی را مد نظر قرار می‌دهد و اگر اینگونه باشد به نوعی می‌توان گفت دو تکواندوکار مطرح تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داده‌اند.

البته در این مسابقات "فرزان عاشورزاده" نیز عملکرد مناسبی نداشت و در مصاف با رقبای خود نتیجه را واگذار کرد. اما به دلیل اینکه "فرزان عاشورزاده" مانند حسینی و مردانی در وزن خود مبارزه نمی‌کرد، به همین دلیل شانس این را دارد که برای رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا در وزن خود به روی شیاپچانگ رود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس