Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@16:06:44 GMT

معامله بلوک 81.84 درصدی بیمه آسیا قطعی شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۱۰۸۰

پول‌نیوز - در ماه پایانی سال گذشته حدود ۱۸.۸۴ درصد از سهام بیمه آسیا در بورس عرضه شده بود اما این معامله هنوز قطعی نبود که گویا به تازگی با تایید بیمه مرکزی این معامله قطعی شده است.
 چندی پیش ۱۸.۸۴ درصد از سهام شرکت بیمه آسیا در بورس به صورت بلوکی عرضه شد. تعداد سهام قابل عرضه 433 میلیون و 397 هزار و 842 سهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فروشنده این سهم سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از دولت بود و خریدار باید 30 درصد قیمت بلوک 18.84 درصدی را نقدا پرداخت کند.
قیمت پایه هر سهم بیمه آسیا برای عرضه بلوکی در بورس تهران معادل قیمت بسته شدن روز قبل به علاوه 20 درصد است؛ به شرط آنکه قیمت آن از 192 تومان کمتر نشود.
این معامله به تازگی قطعی شده و ظاهرا بیمه مرکزی صلاحیت خریدار را تایید کرده است.
چندی پیش معاون بازار شرکت بورس درباره واگذاری شرکت‌های بیمه ای درباره خریدار بلوک ۱۷.۳۴ درصدی بیمه البرز  به ایسنا گفته بود که این خریدار به تایید بیمه مرکزی نرسیده و این معامله انجام نشده است.
او درباره خریدار بلوک ۱۸.۸۴ درصدی بیمه آسیا نیز گفت که در این مورد منتظر نظر بیمه مرکزی هستیم.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند فملی، فولاد و شپنا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش هزار و ۳۹۵ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

افران، اهرم و فیروزا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب،   فردا ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۸۴، اوصتا ۴  و اعتماد  بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، اوصتا ۴ و اونیکس ۲  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها