Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به شهر قم با تعدادی از مردم این شهر در خیابان صفاییه به‌صورت مستقیم گفت‌وگو کرد و مشکلاتشان را شنید.

ایران آنلاین /علی ربیعی دیروز همزمان با هفته کارگر و به منظور دیدار با علما و مراجع تقلید به شهر قم سفر کرد و با تعدادی از مردم این شهر نیز به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ربیعی پس از دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی به‌صورت پیاده به سمت دفتر آیت‌الله وحید خراسانی حرکت کرد و به این منظور خیابان صفاییه قم با برخی از مردم به صورت رودررو و بدون واسطه گفت‌وگو کرد و مشکلاتشات را شنید.

وزیر کار ابتدا به یک فروشگاه پخت نان سنتی و خشکه پزی در خیابان صفاییه رفت و با کارگر این فروشگاه گفت‌وگو داشت.

ربیعی در ادامه با یک کارگر خدمات شهری شهرداری قم هم گفت‌وگو کرد و ضمن تبریک هفته کارگر به او از مشکلاتش جویا شد.
وزیر کار در ادامه با برخی از مردم هم که در خیابان صفاییه قم به او رجوع کرده بودند گفت‌وگو و ضمن شنیدن مشکلاتشان نامه‌هایی از آنان گرفت./پایگاه اطلاع رسانی دولت




 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی

به گزارش صدای ایران از ایسنا، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیرو‌های امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیرو‌های امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی