Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@21:33:47 GMT

«برج سقوط» آماده نمایش شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۳۹۵۵

«برج سقوط» آماده نمایش شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، فیلم کوتاه «برج سقوط» که با موضوع اعتیاد و معضلات و آسیب‌های آن تهیه شده است، چندی پیش با پشت سر گذاشتن مراحل فنی و صداگذاری، تدوین آن به اتمام رسید و آماده نمایش شد.
امیدرضا خیرخواه، کارگردان این اثر در گفت و گو با خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا توضیح داد: این فیلم برای جشنواره ۱۰۰ ساخته شده و در اصل آماده نمایش در جشنواره‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم فیلم این است که ۸۰ درصد آن در آب تصویربرداری شده و تلاش دارد که اعتیاد را به مخاطبان خود یعنی نوجوانان و جوانان از زاویه‌ای دیگر نمایش دهد.
نویسنده برج سقوط اضافه کرد: این داستان روایت پسر جوانی است که در مردابی گرفتار می‌شود و هر چه تلاش می‌کند نجات نمی‌یابد، گویی او در محفظه‌ای شیشه‌ای گرفتار است تا اینکه ...
وی اعتیاد را از مهمترین آسیب‌های اجتماعی حال دانست و افزود: اگر چه شاید این معضل به طور کامل ریشه‏ کن نخواهد شد، اما با تدبیر، اندیشه و تلاشى مخلصانه می‏توان آنرا به حداقل رساند و کنترل کرد.
تهیه کننده این فیلم با بیان اینکه پیشگیری بر درمان اعتیاد اولویت دارد، ادامه داد: در همین راستا تلاش داشتیم تا با ارتقاء سطح آگاهى اقشار مختلف جامعه گامی در جهت پیشگیرى از اعتیاد برداشته باشیم.
وی با ابراز آرزوی داشتن جامعه‌ای عاری از اعتیاد، اضافه کرد: امیدوارم همه معتادان مواد مخدر درصدد نجات خویشتن باشند.
خیرخواه در پایان به دست اندرکاران این فیلم اشاره کرد و گفت: مهدی منصوری؛ تصویربرداری، سیدعلی کرمانی؛ تدوین، مصطفی کاکاوند؛ دستیاری کارگردان و سینا قاجار؛ طراحی صحنه را بر عهده دارند و علی نکومنش در این فیلم نقش آفرینی کرده و مدیریت تولید بر عهده محمدرضا دهقانی است.
گفتنی است، تاکنون چندین آثار این هنرمند پاکدشتی از جمله فیلم مسافر و مستند داستانی نقش والا از شبکه‌های تلویزیونی نمایش و جام جم پخش شده است.

محمد فرخی

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط درختان و آبگرفتگی معابر در اهواز

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، عصر امروز بارش شدید باران شهر اهواز را فرا گرفت.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

کد خبر 6095928

دیگر خبرها

  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • سقوط درختان و آبگرفتگی معابر در اهواز
  • ببینید | سقوط هولناک کانتینر روی سقف یک خودرو