Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل کارخانه رینگ آلومینیوم اروند چرخ گفت: هرگز نام گردان غواص کرمانی به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی که عرض اروند وحشی را شنا کردند تا حرف حق خود را بر کرسی بنشانند فراموش نخواهم کرد؛گردان غواصان همه رفتند و به هدف بزرگ خودشان رسیدند و هم اکنون اروند چرخ یادآور این گردان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان ؛بازدید یک روزه از یک واحد تولیدی که نام و برندی ستودنی دارد شاید برای همه امکان پذیر نباشد اما خبرنگار ما به خوبی این فرصت را غنیمت شمارد و از اروند چرخ رفسنجان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان مدیر عامل کارخانه رینگ آلومینیوم اروند چرخ با آغوش باز میزبان تیم خبری ما  شد و به سئوالات و دغدغه های این تیم پاسخ داد و این نکته را یاد آور شد که در صنعت الومینیوم گنج های پنهانی که می تواند اشتغال بسیار زیادی ایجاد کند نهفته است اما هنوز بازوان توانمندی  برای استخراج این گنج وجود ندارد.

مدیر عامل کارخانه رینگ آلومینیوم اروند چرخ در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه چرا نام اروند را برای این واحد صنعتی انتخاب کرده اید، گفت: به دو دلیل نام اروند برازنده و زیبنده استان کرمان است؛ اولین و بزرگترین دلیل ما حضور گردان غواص از رفسنجان و کرمان به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و در کنار رود اروند بود؛ هرگز نام و خاطره این گردان را که عرض اروند وحشی را شنا کردند تا حرف حق خودشان را بر کرسی بنشانند فراموش نمی شود؛ گردان غواص همه از جوان های کرمانی و رفسنجانی آن هم از منطقه ایی خشک که دریا هم نداشتند بود لذا این حرکت یعنی هرگز امکانات محدود نمی تواند سبب عدم رشد شود و  غواصان درس بزرگی را برای تلاش مجاهدانه به ما دادند که افتخاری بزرگ است .

وی به دومین دلیل در انتخاب نام اروند نیز اشاره کرد و گفت: در ابتدای امر این واحد تولیدی در کرمانشاه بود که ما صاحب امتیازی آن را خریدیم و در آنجا هم اروند را می ستودند به واسطه ارقی که به این منطقه داشتند و ما این واحد تولیدی را به کرمان که افتخار گردان خط شکانان اروندمان بود آوردیم و نام اروند چرخ برای همیشه بر این واحد تولیدی نقش بست .

احسان به طرح های توسعه ایی پیش روی خود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو طرح توسعه ایی افزایش تولید در خط رنگ و مونتاژ رینگ و لاستیک را در افق دید خود می بینیم و اندکی از طرح را هم پیش برده و استارت آن را زده ایم؛ گرچه کمبود نقدینگی اندکی سبب می شود تا دست به عصا حرکت کنیم .

مدیر عامل کارخانه رینگ آلومینیوم اروند چرخ ادامه داد : بهترین لاستیک در کارخانه بارز کرمان تولید می شود که در رفسنجان هم یک شعبه دارد؛ ما هم بهترین و با کیفیت ترین رینگ را تولید می کنیم  و بنابراین به این مسئله فکر کردیم که چرا  این دو را با هم مونتاژ نکرده  و تبدیل به یک پک کامل ننماییم تا  به بازار عرضه کنیم لذا این ایده نیز کلید خورد و اکنون  این امر می تواند بهترین نوع حمایت از کالای 100 درصد ایرانی باشد.

احسان تاکید کرد  : به دنیال طرح سوم توسعه یعنی واحد الیاژ سازی در کنار اروند هستیم زیرا ما روزانه بهترین نوع آلومینیوم روزانه به میزان  60 تن  را از کارخانه بندر عباس می خریم و بعد با صرف هزینه های زیاد ان را به اراک می فرستیم تا تبدیل به الیاژ مورد نیاز شود و دوباره بار زده به کرمان و اروند می آوریم لذا با یک واحد مجزا در اروند می توانیم کل این پرسه هزینه بر و زمان بر را حذف نماییم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : صنعت بخش عظیمی است که در هر بخش می تواند میلیاردها تومان پول را تولید کند اما اگر درست و حساب شده عمل شود به طور مثال تعدد کارخانجاتی  که بدون طرح کارشناسی شده و نیاز بازار در یک مسیر هستند دریافت مجوز فعالیت می شوند عملا ناموفق هستند؛اگر فکر و مدیریت صحیحی بر بخش تولید در تمام قسمت های صنعتی، معدنی، مواد غذایی و... باشد بی شک معزل  بیکاری نیز حل می شود و تولید ثروت می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟