Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@21:33:03 GMT

آزمایشگاه کنترل موادغذایی در دیلم بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۷۵۸۰

آزمایشگاه کنترل موادغذایی در دیلم بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، بخشدارمرکزی دیلم در این آیین در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت فاطمه(س) این شهرستان گفت: راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه کنترل مواد غذایی شمال استان در دیلم نوید بخش و نشان از اهتمام ویژه دولت و مسئولان به سلامت مردم است.
محمدباقر گله گیر افزود: توجه و خدمات ارایه شده دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت، رضایتمندی مردم این منطقه را دربرداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یحیی رضایی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: افتتاح آزمایشگاه آب و مواد غذایی دیلم در کنترل بیشتر اماکن تولید و عرضه مواد غذایی و به حداقل رساندن مدت آزمایش و هزینه های مرتبط با آن موثر است.
وی افزود: با توجه به اینکه کالاهای وارداتی از کشور های حاشیه خلیج فارس در گمرک دیلم تخلیه می شود، راه اندازی آزمایشگاه در تامین امنیت غذایی هرچه بیشتر مردم ضروری بود که تحقق یافت.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: آزمون های مربوط به غذاهای رستورانی، سلامت روغن های خوراکی، تعیین درصد الکل و سلامت لبنیات در این آزمایشگاه انجام می شود که در آینده تعداد آزمون ها افزایش خواهد یافت.
محمود ذاکری افزود: باتوجه به نزدیکی دیلم به شهرستان های بهبهان، هندیجان و ماهشهر در استان خوزستان، آزمایشگاه آماده پذیرش نمونه از این شهرستان هاست.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 الکل تامین امنیت حاشیه خلیج فارس شبکه بهداشت و درمان گمرک موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل احمدی در دیدار با مهدی حسین‌پور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندار استان کردستان اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد صادرات و واردات از مرز باشماق مریوان، نیازمند آزمایشگاه استاندارد برای کنترل کیفی کالاها و مشتقات نفتی است.

وی گفت: هم‌اکنون استاندارد در مرز باشماق نماینده‌ای به منظور کنترل کالا دارد و هنوز آزمایشگاه رسمی و ثابتی در این مرز وجود ندارد.

وی ایجاد یک مرکز نمونه‌برداری ثابت استاندارد را در مرز باشماق لازم دانست و افزود: باتوجه به حجم زیاد صادارات و واردات کالا در مرز باشماق کنترل بر صادرات کالا در این مرز ضروری است.

احمدی تأکید کرد: در همراهی و حمایت از اداره‌کل استاندارد استان کردستان برای تقویت نظام تحولی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار گفت: بدون تردید توفیق سازمان ملی استاندارد ایران پس از ۲۶ سال در اعتبار سنجی به کالای ایرانی و عرضه آن به ۱۱۰ کشور جهان نشان از حاکمیت مدیریت جهادی با رویکرد انقلابی و مردمی ریاست سازمان ملی استاندارد ایران است.

مهدی حسین‌پور از حمایت و پشتیبانی در اتمام پروژه ساختمان صادرات و واردات استاندارد استان کردستان در مرز باشماق از فرماندار شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097972

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین