Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا حجت الاسلام علی رستمی در اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت آذربایجان غربی تصریح کرد: «بهتر است در این ماه عزیز توجه ویژه ای به خواندن این زیارت نامه شود.»

وی افزود: «انتقال شادی به جامعه از راه مسجد، ارتباط عمیق مردم با مسجد را به دنبال خواهد داشت، در واقع افراد اقشار گوناگون و بویژه جوانان با این کار متوجه خواهند شد که مسجد با داشتن فضایی معنوی و با حضور نیروهای جوان و خوش فکر می‌تواند در زندگی تأثیرگذار باشد و تنها مکانی برای عزاداری نیست، اخلاق نبوی معصومین(ع) و اخلاق محوری هم از این راه به جامعه ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این استاد دانشگاه به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن اشاره کرد و گفت: «برگزاری مسابقات قرآن نمونه بارز آیات قرآن کریم در خصوص سبقت گرفتن مومنان از یکدیگر در امور خیر است.»

وی در توصیه به جوانان شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی تصریح کرد: «نکته مهم در این بحث بعد معنوی امور است و جوانان قرآنی دقت داشته باشند که بر اساس روایات و فرمایشات گوهربار امام معصوم(ع) نفس تلاوت و حفظ قرآن کریم یک نعمت آسمانی است که به راحتی به هر فردی اعطا نخواهد شد، پس باید قدرشناس این نعمت باشند و هدف آنان به طور صرف قصد قربت الهی و نزدیک شدن به خدا و برخوردار شدن از انوار الهی باشد.»

در پایان این مسابقات، منتخبان راه یافته به مرحله کشوری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت معرفی شدند که به شرح زیر است:

در رشته تحقیق کارکنان وحید سیاح نفر اول از واحد ارومیه، در رشته اذان کارکنان علی گلابی رضایی نفر اول از واحد ارومیه، حمید شبانی نفر دوم از واحد سما خوی و رسول کریمی اقدم نفر سوم از واحد مهاباد شدند که وحید سیاح و علی گلابی رضائی توانستندمجوز حضور درمرحله کشوری این مسابقات را کسب کنند

در رشته تحقیق دانشجویان نیز به ترتیب بابک اشرافی مقام اول از واحد ارومیه، سید حسین ذاکری مقام دوم از واحد خوی و امیر کوزه فروش مقام سوم از واحد ارومیه را کسب کردند.

در رشته ترتیل دانشجویان نیز احمد مهدوی نفر اول و محمد عبداله زاده نفر دوم از واحد ارومیه و در رشته تحقیق اساتید جعفر نجف پور، علی نادری و بهرام گلستانی ایمانی به ترتیب نفر اول تا سوم از ارومیه شدندکه بر اساس میزبانی مسابقات کشوری در ارومیه جعفر نجف پور و علی نادری جواز شرکت در مرحله کشوری را اخذ کردند.

در رشته ترتیل اساتید به ترتیب رسول سلیمانی از ارومیه، علیرضا آسیاسی از واحد سما ارومیه و ابراهیم خاص از مهاباد به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند و در این بخش رسول سلیمانی موفق به صعود به مرحله کشوری شد.

در رشته اذان دانشجویی سینا آقانژاد از واحد ارومیه، وحید خردمندی از واحد ارومیه و مهدی مردانی از سلماس رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته های حفظ قرآن کریم سعید طاهری از ارومیه در حفظ جزء 30 دانشجویی، علیرضا عیوضی از ارومیه در حفظ 10 جزء دانشجویی، بهرام شاه ویران در حفظ 20 جزء دانشجویی از مهاباد، منصور اکبری در حفظ کل اساتید از واحد خوی و جواد بابازده در حفظ جزء 30 کارمندان از ماکو نفرات اول شدند.

رسول بریاجی نیز از سردشت رتبه سوم ترتیل کارکنان را به دست آورد.

در بخش خواهران هم مریم شکاری نیا در رشته تحقیق کارکنان از ارومیه رتبه سوم و فائزه کریمی از مهاباد رتبه سوم ترتیل کارکنان را کسب کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1