Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@21:50:10 GMT

هتاکی مقام بحرینی به علمای شیعه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۴۱۷۹

هتاکی مقام بحرینی به علمای شیعه

«فرید یعقوب المفتاح» دستیار وزیر دادگستری و امور اسلامی بحرین به بیانیه علمای بحرین که در آن خواستار کاهش احکام صادره علیه زندانیان سیاسی شده بودند، واکنش نشان داد و علمای برجسته بحرین را مورد هتاکی قرار داد.

خبرگزاری فارس: دستیار وزیر دادگستری، امور اسلامی و اوقاف بحرین اقدام به هجوم لفظی و هتاکی علیه علمای برجسته شیعه این کشور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«فرید یعقوب المفتاح» دستیار وزیر دادگستری و امور اسلامی بحرین به بیانیه علمای بحرین که در آن خواستار کاهش احکام صادره علیه زندانیان سیاسی شده بودند، واکنش نشان داد و علمای برجسته بحرین را مورد هتاکی قرار داد.

چهار تن از برجسته‌ترین علمای شیعه بحرین در پی اقدام پادشاه این کشور به تقلیل حکم اعدام صادره علیه شش تن از جوانان به حبس ابد، پنج‌شنبه گذشته بیانیه‌ای صادر کرده و در این بیانیه ضمن ارزشمند خواندن این اقدام آروز کرده بودند که کاهش حکم‌ها شامل دیگر محکومان به اعدام نیز شود و بحرین به جایی برسد که دیگر هیچ زندانی در آن باقی نماند.

فرید یعقوب المفتاح در پاسخ به این بیانیه که به امضای حجت الاسلام سید عبدالله الغریفی (معروف به علامه الغریفی)، شیخ عبد الحسین الستری، شیخ محمد صالح الربیعی و شیخ محمد صنقور رسیده ضمن خطاب کردن علامه الغریفی و علمای همراهش با الفاظ رکیک گفته است سخنان آنها غیرقابل قبول و غیر متعهدانه است.

وی همچنین گفته است بجا بود این افراد در سخنان خود به مجرم بودن محکومان اشاره می کرده و به فکر امنیت و سلامت مردم می‌بودند.

المفتاح همچنین گفته است فرصت‌طلبی الغریفی و جماعت وی از تقلیل حکم‌های اعدام برای تعمیم دادن آن به دیگر مجرمان قابل قبول نیست.

وی آورده است الغریفی و جماعتش اگر میخواهند ابراز نظری کنند باید مسوولانه باشد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003O0O

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • جنگ اسراییل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است