Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@02:24:11 GMT

نشست‌های بصیرتی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۸۴۲۰

نشست‌های بصیرتی در هرمزگان

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رضا حسین‌زاده امروز در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: عنوان کلی هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم، شهید مطهری؛ نماد هویت اسلامی ایرانی است.

وی در ادامه با اشاره به عناوین روزشمار هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج افزود: از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه سال‌جاری با عنوان شهید مطهری و ولایت‌مداری، پنج‌شنبه شهید مطهری و تربیت اسلامی، جمعه؛ شهید مطهری و سلوک معنوی نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: همچنین روزهای شنبه به عنوان شهید مطهری و کار و تلاش، یکشنبه؛ شهید مطهری و جوان‌گرایی، دوشنبه؛ شهید مطهری و کرامات اخلاقی و سه شنبه؛ شهید مطهری و میهن دوستی نام‌گذاری شده است.
حسین‌زاده ضمن تشریح برنامه‌های بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم در بسیج تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگذاشت و تجلیل از مقام والای شهید مطهری در روز 15 اردیبهشت ماه در سازمان بسیج با حضور کارکنان، گردهمایی و حضور در نمازجمعه و برگزاری نشست بصیرتی از جمله این برنامه‌هاست.
وی اضافه کرد: برگزاری نشست روشنگری، برگزاری نشست بصیرتی رابطین، فرماندهان و شورای حوزه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها، برگزاری حلقه‌های صالحین، گردهمایی برای دیدار با ائمه جمعه با حضور اساتید و فرهنگیان بسیجی، مربیان عقیدتی سیاسی، سرگروه‌ها و مربیان صالحین، فراخوان تهیه و تدوین مقاله، فراخوان نشریات پایگاه‌ها، فضاسازی(تهیه و تولید پوستر و بنر) فراخوان عضویت در کانال تربیتی اخلاقی "نسیم معرفت" در پیام‌رسان سروش و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس از دیگر برنامه‌های هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی بسیج است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه