Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: همسو با رویکرد مردمی مسجد مقدس جمکران در برگزاری جشن های نیمه شعبان و در پی هماهنگی با هیئات رزمندگان اسلام، زائرانی از دیگر استان ها نظیر زنجان و اصفهان به جمکران آمده و در جشن ها شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی، معاون فرهنگی این مسجد با اشاره به رویکرد مردمی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران از روز سه شنبه، چهارم اردیبهشت ماه مصادف با هفتم شعبان آغاز شده و با نزدیک تر شدن به روز نیمه شعبان رنگ و بوی رسمی تری پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اینکه امسال رویکردمان این است که جشن‌های مسجد مقدس جمکران را وسیع تر کرده و به بیرون از استان گسترش دهیم لذا با هیئت رزمندگان سه استان هماهنگ کردیم تا در مسجد مقدس جمکران حضور داشته و به برگزاری برنامه و جشن ویژه این ایام بپردازند.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در همین راستا هیئت رزمندگان استان اصفهان روز هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۱۱ شعبان در مسجد حضور یافتند، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده بالغ بر ۱۱۰ اتوبوس از استان اصفهان حرکت کرده و در مسجد مقدس جمکران برنامه خود را با سخنرانی حضرت آیت الله مهدوی و مداحی مداحان به نام استان اصفهان برگزار کردند.

 

صدوقی ابراز کرد: در روز نهم اردیبهشت ماه مصادف با دوازدهم شعبان، مسجد مقدس جمکران میزبان هیئت رزمندگان استان زنجان است که در این مراسم نیز بالغ بر ۴۰ اتوبوس زائر به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند و برنامه‌های خود را با حضور مداحان آذری زبان برگزار می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه روز دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت مصادف با ۱۳ شعبان میزبان هیئت رزمندگان اسلام هستیم، خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا در سال‌های آینده این برنامه را گسترش داده و هر شب یاز جشن را به یک استان اختصاص دهیم تا مردم هر شهر نیز برای شرکت در مراسم و جشن‌های نیمه شعبان تشویق شده و در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس حسن روحانی مهدویت نیمه شعبان دولت دکترین مهدویت همایش دکترین مهدویت حمایت از کالای ایرانی مساجد جشنواره جهانی فیلم فجر جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران مهدویت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست