Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:38:11 GMT

دعوای زوج جوان در بازار شلوغ / پای یک زن دیگر در میان بود!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۵۰۲۴

حوادث رکنا: چندماه از ازدواجمان می‌گذشت. همسرم سرخود و لجوج بود و با رفتارهای توهین‌آمیزش خانواده‌ام را عذاب‌می‌داد. هیچ احترامی برای پدر‌و‌مادرم قائل‌نبود. از همان روزهای اول دچار مشکل جدی شدیم، تا این که فهمیدم بدون‌اجازه من در یک‌شرکت مشغول‌کار شده‌است.‌ در‌این‌باره از او توضیح خواستم. گفت آن دوره گذشته است که برای یک‌زن بخواهی چهارچوب تعیین‌کنی و خط‌و‌نشان بکشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون این زن را خودم انتخاب‌کرده بودم نمی‌توانستم حرفی بزنم. خانواده‌ام راه می‌رفتند و سرکوفت می‌زدند.

مانده بودم چکار‌کنم. بالاخره کارمان به دادگاه کشید. مغرورانه از من طلاق گرفت و شخصیتم را زیر‌پایش له‌کرد. خانواده‌اش در این ماجرا نقش داشتند. فکر می‌کردند من بعد از چند‌ماه دست‌به‌دامانشان خواهم شد که آشتی‌کنیم. اما با این تجربه‌تلخ و شکست‌عاطفی درک‌کردم که چرا پدر‌و‌مادرم می‌گفتند همسری که در فضای‌مجازی و یک عشق‌خیالی پیدا کنی عروس‌شایسته و شریک‌مناسبی برای زندگی نخواهد شد. یک‌سال از بدترین روزهای عمرم سپری شد. با خبر شدم او با پسر یکی از اقوامشان ازدواج کرده‌است. من هم پس از مشورت با خانواده‌ام به خواستگاری دختر‌خانمی رفتم و سر‌و‌سامان گرفتم. ‌خوشبختانه همسرم خیلی مهربان‌، باوقار، قانع و خانواده‌دار است. تازه داشتم گذشته تلخ را از ذهنم پاک می‌کردم که مزاحمت‌های همسر قبلی‌ام شروع شد. با این کارش اعصابم را خط‌خطی می‌کرد. من و همسرم که در دوران‌عقد هستیم چند‌روزی برای مسافرت به مشهد آمدیم. همسر قبلی‌ام در اینستاگرام Instagram ‌برای نامزدم پیام گذاشته‌است. با بدگویی پشت‌سرم وانمود کرده که من هنوز او را دوست‌دارم. همین مسئله باعث دعوایمان در یک بازار Store شلوغ شد. رهگذران فکر می‌کردند من ‌مزاحم خانمی‌جوان شده‌ام. پلیس Police هم وارد‌عمل‌شد. خوشبختانه صحبت‌های کارشناس ‌مشاوره‌کلانتری خیلی‌خوب بود. حتی قرار شد پس از بازگشت به شهرخودمان به مرکز‌مشاوره‌پلیس برویم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران مسافرت اینستاگرام Instagram بازار Store پلیس Police اخبار حوادث پدر خانواده عروس و داماد همسرم من عکس ایران حوادث تهران اخبار تهران زندگی فیلم تهران پرونده جوان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود