Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «سعید مولایی» جودوکار ایرانی، در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو در صدر رده بندی بهترین های وزن منهای 81 کیلوگرم دنیا قرار گرفت.

«محمد منصوری» سرمربی تیم ملی جودوی ایران، روی یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا، گفت: در این رنکینگ، مولایی با چهار هزار و 871 امتیاز، «دی ویت» جودوکار نامدار هلندی را پشت سر گذاشت و نفر اول رنگینگ جهان در وزن منهای 81 کیلوگرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه مولایی در یک سال اخیر عملکرد خوبی داشته و توانسته است، جودوی ایران را بعد از 10 سال به مدال جهانی برساند و در مسابقات گوناگون نیز مدال آور باشد.
سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: «جواد محجوب» در سنگین وزن با یک هزار و 920 امتیاز به رتبه شانزدهم رسید. این درحالی است که وی یک سال از مسابقات دور بود و در رنکینگ جایی نداشت که توانست بعد از چهار ماه حضور در مسابقات مختلف و عملکرد مناسب به رتبه شانزدهم وزن به اضافه 100 کیلوگرم برسد.
سرمربی تیم ملی جودوی ایران، اظهار داشت: همچنین «محمد محمدی بریمانلو» در وزن منهای 73 کیلوگرم، سه پله صعود کرد و به رتبه هجدهم رسید.
وی ادامه داد: خوشبختانه در یک سال اخیر با تلاش های صورت گرفته، جودوکاران ایران روند صعودی داشتند و به زمان بیشتری نیاز داریم تا با حمایت های نهاد های ورزشی کشور از جودو، دیگر نفرات را هم به جایگاه مناسبی در رنکینگ جهانی برسانیم.
ورزشی**3783**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي جودو رنگينك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان آغاز شد و نماینده ایران در دور نخست به پیروزی رسید.

 نوشاد عالمیان در سه گیم متوالی موفق به شکست بازیکن بلژیک شد.

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران فردا (پنجشنبه) به رقابت می‌پردازد.

نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی با توجه به رنکینگ جهانی به این مسابقات دعوت شدند و نیما عالمیان هم در لیست انتظار بود اما در نهایت نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

نوشاد عالمیان به دنبال ارتقای رنکینگ جهانی خود است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - سدریک نیوتینک از بلژیک (رنکینگ ۸۹ جهان) صفر

امتیاز: ۱۱ - ۵، ۱۱ - ۵ و ۱۱- ۳

دیگر خبرها

  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد