Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تمام بدبختی‌های دنیا به دلیل منیت افراد است، گفت: مسئولان منیت را کنار بگذارند تا شرایط جامعه بهبود پیدا کند. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ استانها همدان نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: از برکات نظام اسلامی وجود و فعالیت شوراهای اسلامی است، موضوع مهمی که خداوند متعال نیز یک سوره به همین نام نازل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح نقش شورا و مشورت در انجام مطلوب کارها افزود: اگر شورا نباشد شهردار به تنهایی نمی‌تواند تمام نیازمندی‌های شهر را برطرف کند چرا که توان لازم برای انجام چنین کاری را ندارد در حالیکه اگر چند نفر فرد متخصص، عاقل، خوش فکر او یاری کنند کارها به بهترین شکل انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در همدان  با بیان اینکه مشورت کردن به معنای سهیم شدن در عقل مردم است گفت:  اگر فردی در مقام مشورت مطلبی را که می‌داند بیان نکرده ، مضایقه کند و یا مسیر اشتباه را به افراد نشان دهد این فرد در برابر عمل خود مسئول است و مجازات می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام بدبختی‌های دنیا به دلیل منیت افراد است بنابراین اگر مسئولان این منیت را در درون خود از بین ببرند  و به دنبال پرستش خود  نباشد شرایط جامعه ما بهبود می‌یابد وگرنه وضعیت همین آش شله قلم کاری می‌شود که در جامعه شاهد آن هستیم.

سید محمدکاظم حجازی نیز با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان برای دعوت از نمایندگان مردم در دوره‌های گذشته ابراز کرد: این نشست می‌تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد تا با تشکیل چنین گعده‌هایی از تجربیات دوره‌های قبل برای پیشرفت شهر استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه  از انتخاب شهردار جوان و، پرتلاش و تیم‌کاری خوبی که می‌تواند بستر ساز پیشرفت در همدان شود تشکر می‌کنم بیان کرد: معتقدم این فرصت‌ها نباید تنها منحصر به تجلیل و تقدیر از افراد شود  چرا که شاید بیان  یک نکته و سخنی بتواند مسیری ترسیم کند که سبب رضایت خداوند متعال و مردم شود.

 نماینده مردم همدان در دوره‌های اول و دوم شوراهای اسلامی شهر با تشریح چگونگی شکل‌گیری طرح بازسازی مناطق فرسوده شهر همدان و تاثیر این پروژه در استان عنوان کرد: این پروژه نتیجه اقدامات شورای اسلامی همدان در دور دوم بود که با سفر رهبر معظم انقلاب به استان همدان همزمان شد.

وی با اعلام اینکه هنگام ارائه این طرح به مقام معظم رهبری ایشان رسما از اعضای شورای شهر همدان برای تهیه و ارائه چنین طرحی تشکر کردند اظهارداشت:  ارائه این طرح سبب شد همدان به عنوان پنجمین شهر کشور بتواند از منابع داخلی برای رفع محرومیت‌ها در مناطق شهری خود استفاده کند.

حجازی  با اعلام اینکه امروز در شورای پنجم موضوعی مطرح می‌شود که امیدوارم هنگام اجرا با در نظر گرفتن ظرایف آن نتایج خوبی برای شهر  داشته باشد ابراز کرد: شنیده شده بخشی از شهر همدان که باید برای آیندگان به ارث بماند قرار است به محدوده شهری اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه  هنگام انجام چنین طرحی باید دید آیا افزایش حوزه جغرافیایی شهر همدان در توسعه و یا عدم توسعه مطلوب شهر موثر است یا خیر؟ اظهار داشت: 10 سال پیش چنین  تصمیمی برای شهر رشت گرفته شد که امروز تبعاتی برای این شهر داشته است بنابراین استدعا می‌کنم اعضای شورای شهر به رشت سفر کرده و اثرات این تصمیم را ببینند.

نماینده مردم همدان در دوره‌های اول و دوم شوراهای اسلامی شهر با تاکید براینکه گاهی تبعات این تصمیمات قابلیت برگشت را ندارد افزود: اعضای شورای شهر می‌توانند این موضوع راحتی در سطح کشورهای گردشگری  نیز بررسی کنند و ببینید چه عواملی سبب اقبال مردم به آن کشورها شده است.

وی با بیان اینکه نگرانم این تصمیم همدان را از هویت واقعی خود دور کند تصریح کرد: امروز روش‌های جدیدی برای توسعه شهرها وجود دارد و وضعیت کنونی همدان نیز می‌طلبد که این موضوع با تامل و حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

حجازی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای شهر می‌تواند این مطالبه را با ارایه مباحث تحقیقی مورد بررسی قرار داده و موضع رسمی نسبت به این موضوع بگیرد.

 انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد