Web Analytics Made Easy - Statcounter

مورینیو از حضور در اولدترافورد راضی و خوشحال است.

طرفداری- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که با گسترش فناوری، کار برای مربیان فوتبال سخت تر شده است.

به گزارش اسکای، مورینیو که آخرین دوره طولانی مربیگری اش در یک تیم، به حضور سه سال و سه ماهه اش در چلسی بر می گردد، امروز تیمش را برابر آرسنال به میدان می فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خوبی می داند که در فوتبال مدرن، ماندگاری یک مربی در تیمی برای دورانی طولانی مدت، به یک پدیده نادر تبدیل شده است و نمونه های چندانی همچون آرسن ونگر به چشم نخواهند خورد.

با این حال او می تواند آینده خود را در منچستریونایتد تصور کند.

می توانم خود را در چنین شرایطی تصور کنم ولی با مفاهیم تازه رسانه ها، شبکه های اجتماعی، صنعت کارشناسی و نحوه ای که افراد می توانند نظرشان را بیان کنند و تاثیرگذار باشند، فشار زیادی بر شخص وارد می شود و این فشار تنها بر روی مربی نیست و بلکه روی باشگاه هم هست. در این دوره برای افراد باقی ماندن در یک باشگاه برای مدتی طولانی دشوار است؛ به ویژه اگر هیچ نوع موفقیتی حاصل نشود. فکر نمی کنم مربیان دیگر اجازه داشته باشند که برای چهار-پنج سال جهت کسب جام و ارتقای تیم شان در تیم بمانند. 

 با این حال آقای خاص از شرایط فعلی خود راضی است.

در باشگاه های دیگر، در چنین مقطعی فکر کردن را در مورد این که مقصد آینده کجا خواهد بود، شروع کرده بودم. کارهایی بودند که واقعا قصد انجام شان را داشتم. می خواستم به ایتالیا و اسپانیا بروم. این بار خبری از این گونه مسائل نیست و من قصد ندارم کار متفاوتی نسبت به کاری که در حال انجام آن هستم، انجام دهم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد مربوط به خیابان ولیعصر(عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. 

از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آنها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از خیابان ولیعصر (عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. خیابان ولیعصر تهران یکی از شاه‌راه‌های ارتباطی در مسیر شمال به جنوب و برعکس در شهر تهران است. تا پیش از انقلاب اسلامی ایران خیابان ولیعصر را با نام خیابان پهلوی می‌شناختند. خیابان ولیعصر به‌واسطه درختان چنارش نیز شهرت زیادی دارد؛ گرچه که در گذشته تعداد این درختان بسیار بیشتر از امروز بود.

منبع: خبرآنلاین

tags # عکس تاریخی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟