Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@15:54:35 GMT

مجوز راه اندازي 22 دهياري جديد در گلستان صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۲۸۶

مجوز راه اندازي 22 دهياري جديد در گلستان صادر شد

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا- مدير کل امور روستايي و شوراهاي استانداري گلستان از موافقت وزارت کشور با راه اندازي 22 دهياري ديگر در استان خبر داد و گفت: 3هزار و 315 نفر از ساکنان اين مناطق از خدمات دهياري هاي جديد بهره مند مي شوند.

به گزارش دريافتي روز دوشنبه ايرنا از امور روستايي گلستان ،علي نصيبي اظهار کرد: پيش از اين استان داراي 888 دهياري بود که سه دهياري گليداغ، دوزين و صادق آباد از توابع شهرستانهاي مراوه تپه، مينودشت و گاليکش به شهرداري تبديل و تعداد دهياري ها به عدد 885 کاهش يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي؛ با راه انداري مجوزهاي جديد تعداد دهياري هاي استان گلستان به 907 دهياري خواهد رسيد.
وي افزود: مجوزهاي جديد براي راه اندازي دهياري در روستاهاي `الستان و ماهيان` بخش کمالان علي آبادکتول، `گوزني تپه بالا، آنورآباد، سرتپه و شاملو` بخش مرکزي گنبدکاووس، `بلوچ آباد و نظرآباد` بخش بهاران گرگان، `شهيد بهشتي` بخش مرکزي کلاله، `قايراق داشلي` بخش پيشکمر کلاله، `ابه حاجي نظر، الهادي و پل آرام` بخش مرکزي راميان، `قزل دالقو، قره گل پمپاژ، بالکور، حاجي امان، شاخلي و دره ` بخش مرکزي مراوه تپه، `سوجق، خانگه، و آق تقه` بخش گليداغ مراوه تپه، `غفار حاجي` بخش گلدشت گميشان و `کسرايي دو` بخش مرکزي گاليکش صادر شده است.
نصيبي گفت: بعد از انتخاب دهيار واجد شرايط از سوي شوراهاي اين روستاها، اعتبارات جهت عمران و آباداني روستا به صورت مستقيم به حساب دهياري هاي مربوطه واريز خواهد شد.
وي اضافه کرد: مجوز دهياري براي روستاهايي که در سرشماري سال 95 داراي جمعيت بيش از 30 خانوار، شورا و ساير شرايط قانوني بوده اند، صادر مي شود.
استان مرزي و شمالي گلستان يک ميليون و 869 هزار نفر جمعيت دارد که در 33نقطه شهري و يکهزار و 52 آبادي سکونت دارند.
1648
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمحسن سیدموسوی گفت: با استفاده از اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری و نیز ظرفیت عملیاتی اداره برق، رفع نقص و تکمیل روشنایی بخش مرکزی، شعیبیه و میان آب در حال اتمام و دو بخش دیگر نیز در دست اقدام است.

وی افزود: تا پایان خرداد ماه روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری سه بخش شهرستان شوشتر انجام خواهد شد.

سیدموسوی اعتبار هزینه شده در این مرحله را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.


فرماندار شوشتر می‌گوید: رفع نقص روشنایی درون روستا‌ها و سایر اماکن نیز به روال توسط دهیاری‌ها، اداره برق و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر