Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل؛ جواد زنجانی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند اردبیل با اشاره به این که هیچ بهانه ای از دهیاران و بخشداران در مورد این طرح قابل قبول نیست افزود: دهیاران و بخشداران موظف اند نسبت به پاکسازی محیط روستایی اقدام کنند چرا که در این زمینه انتظارات بسیار بالاست.
فرماندار اردبیل گفت: بخشداران و دهیاران باید نسبت به طرح جمع آوری زباله ها حساسیت ویژه ای نشان دهند و با همکاری دستگاه های مربوطه بتوانند در راستای پاکسازی محیط روستایی و جاده های اطراف گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنجانی بیان کرد: متاسفانه در برخی ورودی های شهر اردبیل شاهد مشاهده زباله و نخاله هستیم که این امر به هیچ وجه قابل قبول نبوده و تاسف بار است و باید مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی اظهار کرد: به هیچ وجه نباید زباله های جمع آوری شده در روستاها دفن شود و باید محلی برای دفن زباله ها مشخص شود. فرماندار اردبیل حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را اولویت اساسی دانست و گفت: در این زمینه همگان رسالت خطیر و حساس دارند و با توجه به این اردبیل شهر گردشگری محسوب می شود انتظار می رود حاشیه های شهر و روستاها خالی از زباله ها و نخاله ها باشد.
وی افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه دفن غیرمجاز زباله ها افراد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد و از طریق قانون با متخلفان برخورد می شود./  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، حسین معصوم‌زاده افزود: برابر پیگیری‌های مکرر قضایی که از سوی این اداره اراضی ملی مورد نظر که در بخش شاهرود از توابع شهرستان خلخال قرار دارد، رفع تصرف شد.
وی بیان کرد: اراضی تصرف شده درون محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ قرار داشت و با ایجاد فنس مورد تصرف قرار گرفته بود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته، با حکم مقام قضایی آزادسازی شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال در ادامه از حامیان محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی، موضوع را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.
منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال که ۹۳ هزار هکتار مساحت دارد، به دلیل برخورداری از تنوع زیستی و گونه‌های نادر گیاهی و جانوری از جمله انواع پرندگان شکاری، کبک، تیهو، کل و بز، پلنگ، سیاه گوش و سایر گونه‌ها تحت مدیریت اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه