Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل؛ جواد زنجانی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند اردبیل با اشاره به این که هیچ بهانه ای از دهیاران و بخشداران در مورد این طرح قابل قبول نیست افزود: دهیاران و بخشداران موظف اند نسبت به پاکسازی محیط روستایی اقدام کنند چرا که در این زمینه انتظارات بسیار بالاست.
فرماندار اردبیل گفت: بخشداران و دهیاران باید نسبت به طرح جمع آوری زباله ها حساسیت ویژه ای نشان دهند و با همکاری دستگاه های مربوطه بتوانند در راستای پاکسازی محیط روستایی و جاده های اطراف گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنجانی بیان کرد: متاسفانه در برخی ورودی های شهر اردبیل شاهد مشاهده زباله و نخاله هستیم که این امر به هیچ وجه قابل قبول نبوده و تاسف بار است و باید مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی اظهار کرد: به هیچ وجه نباید زباله های جمع آوری شده در روستاها دفن شود و باید محلی برای دفن زباله ها مشخص شود. فرماندار اردبیل حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را اولویت اساسی دانست و گفت: در این زمینه همگان رسالت خطیر و حساس دارند و با توجه به این اردبیل شهر گردشگری محسوب می شود انتظار می رود حاشیه های شهر و روستاها خالی از زباله ها و نخاله ها باشد.
وی افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه دفن غیرمجاز زباله ها افراد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد و از طریق قانون با متخلفان برخورد می شود./  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ همزمان با هفته زمین پاک، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست در منطقه جاجرود، زباله های رها شده در حاشیه شهر خسروآباد را جمع کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس