Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@16:40:28 GMT

دام سیاه پزشک قلابی برای زن جوان +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۴۶۱۷

دام سیاه پزشک قلابی برای زن جوان +عکس

ساعت24-پزشک قلابی پوست و زیبایی که زن جوان را پس از بیهوشی در مطب مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بازداشت شد.

 5 اردیبهشت امسال زن جوانی با حضور در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از مرد پزشکی به اتهام آزار و اذیت شیطانی شکایت کرد.

در تحقیقات مشخص شد، این زن هنگامی که به مطب پزشک پوست و زیبایی در یکی از محله‌های تهرانپارس رفته بود، دکتر معالج برای درمان، او را بیهوش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از به‌هوش آمدن متوجه شده او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. با طرح این شکایت پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

زن جوان درباره بلایی که سرش آمده بود به افسر تحقیق گفت: برای ترمیم پوست و ریزش موهایم به مطب پزشکی به نام منصور در خیابان وفادار شرقی تهرانپارس رفتم. او به من مشاوره پزشکی داد و قرارشد برای از بین بردن لک‌های روی پوستم، چند جلسه دیگر به مطب او بروم. سرانجام دوم اردیبهشت امسال برای درمان بیماری‌ام به مطب او رفتم. پزشک مدعی شد که باید بی‌حسی موضعی انجام دهد که با اعتماد به او قبول کردم. بعد به من سرم تزریق کرد که بی‌هوش شدم. پس از به‌هوش آمدن احساس بدحالی داشتم، با یکی از بستگانم تماس گرفتم و خواستم برای بردن من به مطب بیاید .

شاکی ادامه داد: بعد همراه او به خانه‌اش رفتم. حالم که بهتر شد، نزد پزشک زنان رفتم که متوجه شدم مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام و همانجا بود که متوجه شدم آن پزشک از من سوء‌استفاده کرده است.

با شکایت این زن، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و پلیس برای شناسایی و دستگیری پزشک آزارگر تحقیقاتش را آغاز کرد. ماموران با هماهنگی قضایی 8 اردیبهشت امسال برای دستگیری متهم به مطب کار او در شرق تهران رفتند. آنها زمانی که وارد مطب شدند، دیدند مرد پزشک در حال ویزیت یک بیمار است. او بازداشت شد و نتوانست فرصتی برای فرار پیدا کند. متهم 40 ساله به نام منصور برای تحقیقات در اختیار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این در حالی بود که بررسی ماموران از مدرک پزشکی متهم نشان می‌داد از روی مدرک یک پزشک جعل شده است. متهم دارای مدرک تحصیلی سوم راهنمایی بوده و با جا زدن خود به عنوان یک دکتر عمومی 78 ساله فعالیت‌های مجرمانه‌اش را انجام داده و اقدام به ویزیت، معاینه و حتی عمل‌های تخصصی پوست کرده است.

متهم میانسال زمانی که متوجه شد راز جرایمش فاش شده، لب به اعتراف گشود.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: تحقیقات از متهم نشان می‌داد او حدود دو ماه پیش در مطب همین دکتر سالخورده مشغول کار بوده است. در این مدت مرد پزشک به دلیل کهولت سن کمتر به مطب رفت و آمد می‌کرده است. همین موضوع باعث شده متهم بیشتر اقدامات پزشکی و مشاوره‌ها را به جای مرد پزشک انجام‌دهد.

وی افزود: متهم نیز از این فرصت استفاده کرده و دست به جرایم سیاهی زده است.

تحقیقات از این پزشک قلابی برای رازگشایی از دیگر جرایم سیاه او ادامه دارد. افرادی که در دام این پزشک قلابی گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت یا پیگیری پرونده‌هایشان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتار‌های نژادپرستانه
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتارهای نژادپرستانه
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد