Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

شرکت هواووی، سیستم عامل جدیدی را برای جایگزینی به جای ویندوز و اندروید ساخت شرکت‌های آمریکایی طراحی کرده است.
شرکت هواووی که پرچمدار فروش گوشی‌های هوشمند در بازار ۱.۵ میلیارد نفری چین است، از سال ۲۰۱۲ میلادی و در پی تحریم فعالیت‌های شرکت مخابراتی ZTE در بازار آمریکا این پروژه را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیستم عامل جدید چین به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در تمامی دستگاه‌های هوشمند را از جمله کامپیوترهای ادارای و خانگی، گوشی‌های تلفن همراه و وسائل الکترونیکی نیازمند به سیستم عامل  دارد.
این سیستم عامل جدید قرار است در صورت ادامه تحریم‌های آمریکا بر ضد صنایع چین بر روی تمامی تولیدات االکترونیکی این کشور نصب شود.

مردم چین همچنین برای انجام امور روزانه ارتباطی و پرداختی خود از نرم افزار بومی «وی چت » استفاده می‌کنند که پاسخگوی تمامی نیازمندی‌های  آنان در فضای مجازی است و عملا نیازی به اپلیکیشن‌های خارجی در این حوزه ندارند.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود

طی مراسمی با حضور مدیران عامل ۳ شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی مراسمی با حضور مدیران عامل 3 شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد.

بر این اساس قرار است با مشارکت کشتی‌سازی صدرا، ایزو ایکو و دریابندر و هولدینگ لجستیک غدیر، کنسرسیوم ساخت کشتی‌های تمام ایرانی ایجاد شود.

مدیر عامل صدرا در حاشیه امضای این تفاهمنامه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با تشکیل کنسرسیوم زیرساخت‌های کشور در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار ساخت کشتی به صورت حداکثری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از برکات تشکیل این کنسرسیوم این است که با تجمیع ظرفیت‌ها، نیازمندی‌های کشور را برطرف خواهیم کرد.

علیپور افزود: بر این اساس از بهره‌برداران انتظار داریم از ظرفیت کنسرسیوم مذکور حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه صدرا با کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش قراردادی دارد گفت: در حال حاضر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قراردادی برای ساخت 4 کشتی با ظرفیت 3500 و 5000 تن را داریم.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا ادامه داد: کشتی‌های 5 هزار تنی از نوع شناورهای رورو هستند که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال دو فروند را به آنها تحویل بدهیم.

علیپور یادآور شد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل آن به ما قول دادند که در صورت تحویل اولین کشتی بلافاصله قرارداد سفارش دو فروند کشتی دیگر را امضا کنیم.

وی در خصوص شرکت ملی نفتکش نیز گفت: تاکنون موفق نشده‌ایم با این شرکت قراردادی امضا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور