Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@22:40:25 GMT

برگزاری جشن بزرگ میلاد امام عصر(عج) در رشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۰۹۵۸

برگزاری جشن بزرگ میلاد امام عصر(عج) در رشت

رضا ثقتی، مسئول هیئت روضات الحسین(ع) شهرستان رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، ضمن تبریک ایام میلاد امام عصر(عج)، اظهار کرد: جشن بزرگ میلاد امام عصر(عج) همراه با توزیع کیک انتظار در رشت برگزار می شود.

وی افزود: مراسم مذکور ساعت 21:30 شامگاه سه شنبه، 11 اردیبهشت همراه با بخش های مختلف شاد و هنری، جنب مسجد امام رضا(ع) در محله گلسار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال فرهنگی، با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین روح الله زاده سخنران این مراسم است، تصریح کرد: مولودی خوانی برادران سید حسین رضویان و امیرحسین خائفی، اجرای برنامه رسول حقدوست(مجری توانمند صدا و سیمای مرکز گیلان) و شعرخوانی امیرحسین رنجی از دیگر بخش های این جشن است.

مسئول هیئت روضات الحسین(ع) رشت، ضمن دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این مراسم، خاطرنشان کرد: مراسم مذکور به همت هیئت روضات الحسین(ع) و با حمایت شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جشنواره بزرگ دشت غذا به همت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت در بوستان قائم تدارک دیده شده بود. در این رویداد غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف داوری و ۲۳ برگزیده انتخاب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد