Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه شورای اداری جهرم با اشاره به تکمیل بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی جهرم و واگذاری بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی، از آماده بودن زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی کوثر جهرم برای واگذاری به سرمایه گذاران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی کوثرجهرم در راستای تحقق تولید کالای ایرانی و تولید و اشتغال مشوق‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی با مصوبه هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعمال‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: سرمایه‌گذاران با اعمال مشوق‌های حمایتی تنها ۵ درصد قیمت حق انتفاع زمین را پرداخته و مابقی در اقساط ۴۸ ماهه اخذ خواهد شد.

فتوحی مطرح کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری به ازای ایجاد اشتغال، بر اساس جواز تأسیس نیز تا سقف ۷۰ درصد از اسناد تعهدی سرمایه‌گذاران بعنوان مشوق، به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس کار واگذاری زمین انجام می‌شود، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس آماده حمایت همه جانبه ازسرمایه‌گذاران است و در سال گذشته نزدیک به ۱۰۴ هکتار ازاراضی شهرک‌های صنعتی به متقاضیان واگذار شد.

فتوحی با اشاره به حمایت از تولیدات داخلی بعنوان یک اولویت مهم گفت: برخی از تولیدات داخلی به نحوی کیفیت دارند که برند‌های خارجی را کنار زده‌اند وقطعا می‌توانیم کالا‌های با کیفیت را تولید کنیم.

وی با اشاره به پویش خرید کالای داخلی با شعار بییایید چرخه را بچرخانیم، افزود:خرید کالای داخلی تضمین کننده اشتغال جوانان ایرانی است.

وی افزود: در سال جاری برنامه خرید کالای ایرانی در دستور کار داریم و گروه‌های صنعتی خارج از کشور را تشویق به سرمایه‌گذاری در داخل کشور کنیم.

در شهرک صنعتی جهرم که ۴۰ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۴۵ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد ۲۴ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۵۶۵ نفر در مرحله فعالیت و ۲۱ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

در ناحیه‌ی صنعتی کوثر جهرم که ۶۶ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۲۱ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد ۱۰ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۱۳۴ نفر در مرحله فعالیت و ۱۲ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

خرید کالای داخلی تضمین کننده اشتغال جوانان ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد