Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@14:18:32 GMT

ملاقات پانادیچ از محسن ربیع خواه در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۶۷۳۷

ملاقات پانادیچ از محسن ربیع خواه در بیمارستان

پانادیچ به ملاقات محسن ربیع خواه بازیکن مصدوم پرسپولیس که در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در بیمارستان به ملاقات محسن ربیع‌خواه بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که زانویش را عمل کرده بود رفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت :

محسن عزیز تو بازیکن مهمی هستی برای ما ، من می دونم تو قویتر از روزای قبل برمیگردی “

محسن ربیع‌خواه (زادهٔ ۳ دی ۱۳۶۶ – تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است؛ که اکنون در پست هافبک دفاعی و دفاع وسط برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

وی سابقه بازی در تیم‌های مهرکام پارس، پاس همدان، تراکتور سازی و صنعت نفت آبادان را داشته‌است. او دوران حرفه‌ای خود را در لیگ برتر خلیج فارس با پاس همدان آغاز کرده و سپس در سال ۲۰۱۳ به تراکتورسازی تبریز پیوست و پس از یک فصل ناموفق با این تیم ربیع خواه به تیم صنعت نفت آبادان پیوست و پس از دو فصل موفق در صنعت نفت ربیع خواه با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پانادیچ پرسپولیس ربیع خواه ایگو پانادیچ پانادیچ پرسپولیس ربیع خواه محسن ربیع خواه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت تر از دیدارهای باقیمانده سرخ ها به نظر می رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این  چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن ازاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضاها را بشناسد و در آنها جابجا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر همبازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل  و بخصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده آلش فاصله داشته و یکی دوباری هم که محمد خدابنده لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند.ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد.در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوشمار می توان از امیری یا صادقی به عوان وینگر راست  استفاده کند.

به نظر می رسد این جابجایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به عنوان بازیکن آزاد ارائه می کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد  و البته  سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق تری بوده و می تواند با دانیال اسماعیلی فر زوج سازی کند.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد