Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:22:44 GMT

پرچم‌داران جدید اچ‌تی‌سی دوم خرداد از راه می‌رسند +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۷۱۳۳

پرچم‌داران جدید اچ‌تی‌سی دوم خرداد از راه می‌رسند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اچ‌تی‌سی در اقدامی نوآورانه به‌جای نمایش بخشی از پرچم‌دار مورد انتظار خود، تصویری از ماژول‌های سخت‌افزاری داخل آن را برای اعلام تاریخ رونمایی از این محصول انتخاب کرده است.


براساس گزارش‌های منتشر شده پیرامون U12، انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی برای آن دوربین دوگانه‌ای با سنسورهای ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی با امکان زوم اپتیکال و دوربین سلفی دوگانه‌ی ۸ مگاپیکسلی برگزیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




اچ‌تی‌سی در جدیدترین پست توییتری خود گوشی هوشمند مورد انتظار U12 را این‌گونه توصیف می‌کند:
گوشی هوشمندی که عملکردی فراتر از مشخصات سخت‌افزاری خود ارائه می‌دهد، به‌زودی از راه می‌رسد. پیش بینی‌ها از وجود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845، نمایشگر 6 اینچی بدون حاشیه +QHD، حافظه رم حداکثری 6 گیگابایتی و باتری 3420 میلی آمپرساعتی خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد که مشکل به روز رسانی‌ها با تاخیر در پرچم‌دار جدید تایوانی مرتفع خواهد شد؛ زیرا گزارش‌ها حکایت از پیوستن اچ‌تی‌سی به پروژه‌ی تربل گوگل ( به منظور سرعت بخشی در به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید ) دارند.
در ادامه فیلمی در خصوص مشخصات پرچم‌دار جدید HTC را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

تصاویر و مشخصات فنی گوشی K30 شرکت الجی فاش شد +عکس

گوشی Note 6 کولپد با دوربین دوگانه سلفی عرضه شد +تصویر

انتها پیام/
اچ‌تی‌سی U12و U12plus را به بازار عرضه می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری بهترین ها مقایسه گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در همایش متمرکز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشهد با اشاره به توصیه‌های بزرگان دین درباره حج گزاری اظهار کرد: روحانیون کاروانهای حج مشعل داران معارف و مناسک هستند و مهمترین برنامه برای سفر حج اخلاص است و اگر کسی نیت دیگری داشته باشد این سفر را از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برنامه ریزی زائران برای استفاده از لحظه لحظه سفر حج را خواستار شد و به حاجیان توصیه کرد: زائری که برنامه ندارد سفر را از دست داده است، باید برای این سفر معنوی برنامه ریزی قبل و حین آن را داشته باشد تا بهره برداری لازم را کسب کند.

وی گفت: یک زائر باید برای قرآن خواندن و زیارت و بهره مندی از لحظات این سفر معنوی برنامه ریزی و سلامتی جسمی و روحی خود را در طول سفر حفظ کند تا در انجام اعمال و مناسک حج دچار مشکل نشود، لذا لازم است که قبل از سفر خود را از لحاظ معنوی و آمادگی جسمانی به حد مطلوب برساند.

گفتنی است؛ سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی، مسؤول حراست حج و زیارت و رئیس پلیس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در سخنان خود در این همایش نکات لازم در حوزه رعایت اصول امنیتی و حراستی و قوانین کشور میزبان در برخورد با هر گونه تخطی از قوانین را تشریح کردند.

کد خبر 6089109

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟