Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نخستین کنگره ملی شهدای جوان مدافع حرم همزمان با هفته جوان پنجشنبه شب با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سالن‌ همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم رونمایی شد.

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اینکه این کنگره به صورت ملی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در حاشیه افتتاحیه کنگره ملی شهدای جوان مدافع حرم افتخار داریم که آثار مرتبط با شهدای مدافع حرم را رونمایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم نمایش‌های ویژه بازسازی صحنه‌های دفاع از حریم ولایت، شعرخوانی و... اجرا شد.

در پایان این مراسم کتاب دم عشق و کتاب عبدالصالح شهید مدافع حرم و پوستر و تمبر جشنواره ملی شهدای جوان مدافع حرم رونمایی و از تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم خانواده عشق قم مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!

همشهری آنلاین: نخستین حادثه مربوط به مرگ مشکوک پسری ۲۲ ساله بود که ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد.

جسد پسر جوان در خانه اش پیدا شده که بر اثر ضربه کاتر به دستش و خونریزی شدید جان باخته بود. آنطور که خانواده اش می‌گفتند وی اقدام به خودکشی کرده بود. آنها مدعی بودند که جوان جان باخته، اعتیاد به مواد مخدر داشته و وقتی شنیده که خانواده اش قصد دارند وی را به کمپ ترک اعتیاد ببرند، اقدام به خودکشی کرده است.

با این حال تحقیقات به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد تا مشخص شود که آیا گفته‌های خانواده وی درباره مرگ پسر جوان صحت دارد یا نه.

دومین حادثه که ساعت ۱۳:۳۰ یکشنبه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و مربوط به مرگ مردی جوان بود که جسد سوخته اش در زمین خاکی پیدا شده بود.

در نزدیکی جسد گالن بنزین و فندک به چشم می‌خورد. همچنین یک خودروی پرایدی در نزدیکی محل کشف جسد پیدا شد که متعلق به مرد جان باخته بود. یافته‌های تیم جنایی نشان می‌داد که خانه مرد جان باخته در همان محدوده بوده است.

خانواده اش می‌گفتند که متوفی با کسی خصومت شخصی نداشته است. با این حال تحقیقات برای کشف اسرار مرگ مرد جوان ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان