Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های امروز اظهار داشت: اسلام، دشمن زیاد دارد اما ما خدا را داریم و نگران نیستیم. الان آمریکا دارد احزاب تشکیل می دهد و دارد اروپا و عربستان را با خود همراه می کند؛ این صحنه ها ممکن است برخی را متزلزل کند.
 
وی افزود: ما خدا را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ها با ما نمی جنگند؛ اگر هم بجنگند، با خدا می جنگند و شکست می خورند و نابود می شوند.  
 
موحدی کرمانی اضافه کرد: به دنیای استکبار اعلام می کنیم، ما ایستاده ایم؛ ما قوی هستیم؛ حق با ماست. مرام و مکتب ما طیب است.  
 
وی تصریح کرد: درخت اسلام که ریشه در زمین دارد، با فشارهای وهمی و خیالی این ها تکان نخواهد خورد. این اسلام است که در برابر کفر ایستاده و ما هم افتخار داریم که عَلم اسلام را به دوش داریم.
 
موحدی کرمانی گفت: ما نمی ترسیم؛ ما ارتش، سپاه، شهید حججی ها و سردار قاسم سلیمانی ها و انسان های فداکار داریم. هر چه در برابر جبهه حق بایستید، سیلی محکم خواهید خورد.  
 
وی ضمن گرامیداشت روز معلم با بیان اینکه علم، نور و جهل، ظلمت است، گفت: آن علمانماهای درباری چه خیانت ها به بشریت کردند؛ مستکبرین آن ها را استخدام و تطمیع کردند و این ها انسانها را گول زدند. کربلاها را همین ها ایجاد کردند.
 
موحدی کرمانی با اشاره به روز کارگر گفت: رهبری مطالب ارزنده ای را درباره کارگران عنوان کردند. فرمودند دست کارگر را باید بوسید. پیامبر وقتی دست کارگری را دید که زبر است، بالا آورد و بوسید. فرمودند خداوند این دست را دوست دارد.
 
وی تصریح کرد: آفرین بر هنرمندان کارگر ما که توانستند خدمات ارزنده ای را ارائه بدهند. البته باید به مسئولین توصیه کنم که به فکر حل مشکلات کارگران باشند و راه را برای کار آنها که تولید است، مهیا کنند.
 

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم

روز اول سیزدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» که با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است سپری شد و اما نکته قابل توجه حضور کم‌رنگ مسئولین در این جشنواره بود که به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساغر کتابی، جشنواره تیتر سیزدهم صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور برخی از مسئولان و معاونت‌های فرهنگی و دانشجویانی که از دانشگاه‌های مختلف به شهر مشهد مقدس آمده بودند، در دانشگاه فردوسی افتتاح شد.

بنا به گفته متین منتظمی، دبیر این جشنواره، ۱۲۰ اثر برتر در ۴۲ دسته در این دوره حضور دارند.
در جشنواره امسال آثار ارسالی در حوزه مجازی نیز مورد پذیرش و داوری قرار گرفتند و نگاه ویژه‌ای به بحث رسانه شده است. 

نکته جالب توجه روز اول اما عدم حضور مسئولین عالی وزارت علوم از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی یا رئیس دانشگاه میزبان جشنواره بود.

دانشجویانی که از سراسر کشور در این دوره از نشریات تیتر شرکت کرده‌اند انتظار دارند تا با دیدار بدون واسطه با مسئولین بتوانند دغدغه‌های حوزه نشریات را با آنها در میان بگذارند.

این جشنواره تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه فردوسی برپا بوده و دانشگاه‌های سراسر کشور در آن غرفه مخصوص به خود را دارند. دانشجویان آثار و انتشارات خود را در دید مخاطبان قرار داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!